• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Norrskensflicka

Alltså...har någon annan upptäckt att det måste vara något visst med att ge bort strumpor i present. *fniss* Har ju fått en hel del presenter såhär då man fått en liten och i precis varenda present har det funnits minst ett par strumpor. Nu har lilla Milea cirkus 25 par strumpor och alla är lagom på henne nu. Nästan så man önskar att det ska bli lite kallare ute så att man får använda alla söta strumpor för dom lär ju vara för små då dom väl behövs.

• minnapinna

Norrskensflicka,
    hehe. Vi har endast fått ett par strumpor (vilket är tur, för jag har ca 20 par sen tidigare). så olika det kan vara. Vi har istället fått många bodys och klänningar :)

• Norrskensflicka

Ja jag måste säga att det verkligen var tur att jag inte köpt så mycket strumpor själv åt Milea. Alla kläder jag fått (massor) är i storlek 62 så när det är dags att ha den storleken kommer jag få byta kläder varje dag för att hinna använda allt.

• lhx

lycka till nu isblomma! joar kom två dagar efter slemprppen
    tack alla för gratulationerna! vi är hemma nu och förkylda så det är lite kämpigt.

• Blomman82

Norrskensflicka - vi har också bara fått kläderi storlek 62..lär ju bli byten ofta om man ska hinna använda det = )

• Sciarlotta

Jag är fortfarande hemma. Igår var det väldigt lugnt, 2 sd/timmen. Idag var det lugnt tills vi kom hem från sunderbyn. Då började sammandragningarna komma tätare, men vi gick ändå på Waldorf som planerat. Satt där, åt kinamat och klockade värkar.
    Nu har jag haft åtta värkar på en halvtimme, så det kanske blir sunderbyn inatt? Kanske har jag en lydig bäbis som har tänkt komma på BF?

• Fru Johansson

Lycka till alla som är på G, spännande!

• minnapinna

idag ska vi på nolia, nora och jag. det hade gärna fått vara liiite svalare och molnigt. hoppas det kommer gå bra ändå. har med både vagn och baby björn selen. är lite nervös, faktiskt :)

• Mysiga tjejen

sciarlotta
    8 på en halvtimme men då är det nog dags för dig snart tror jag

Lycka till!
    eller du kanske redan är inne på förlossningen

Svar på tråden Luleå del 3