Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Blomman82: Ja precis. Lite trist då man inte kommer hinna använda sina favoritplagg så mycket. Men man ska väl inte klaga.
Pust! Har precis knatat på stan och tycker att man ser gravid magar över allt. Undrar om det kommer att vara knökfullt på BB?
Det finns så mycket fint som man skulle kunna köpa, men som man inte behöver =)
Sciarlotta: Hoppas att du är inne och föder nu!
jag tycker att det känns som om jag går med en vattenmelon mellan benen och i bland gör det rejält ont. Bäbben ör ju fixerad långt ner, men kanske den sjunker lite ytterligare.
Såg på webbisar att Sciarlotta har fått en pojke imorse..Grattis :)
grattis sciarlotta!
är det http://www.nll.se/webbisar.aspx?id=52685 som är sciarlottas sötnos?
Grattis sciarlotta!!
när ska sommaren ta slut?
det är inge roligt nåmer *gnäller* jag oooooorkar inte jobba mer!
Vill ha svar på min förfrågan om HP!
Men vet ni vad, det är INGEN, inte nån!!!! som jobbar med det på FK i luleå just nu för att alla är på semester och den som har hand om "akuta beslut" är sjukskriven *förbannad*
Om nån blir sjukskriven på mitt jobb nog fasiken fixar jag en ersättare då, och jag har inte alls ett sånt viktigt jobb som har med människors liv att göra som FK!! grrrr
Grattis sciarlotta!
Jobbigt HelenZ, hoppas det löser sig snart för dig.
elinaa
du verkar ha superkoll på webbisar ja jag glömmer kolla där jag men var inne igår då hade inte sciarlotta fått
men nu såg jag
GRATTIS! Karin sciarlotta och Helmer har äntligen blivit storebror!!
helenz,
ååh. jag har också tyckt värmen har varit jobbig, men nu är jag tacksam. tog en promenad ikväll med sambon o lilla nora (i sjalen som jag ÄNTLIGEN lärt mig knyta. HURRA!!!!!) å då var det såå skönt att det var varmt. kändes som att vara utomlands :) hoppas du får svar från FK snart och att du får HP beviljad.
Mysiga tjejen :
Brukar vara inne på nll ganska ofta för en gammal bekant ska ha när som helst :) haft en bra semester då? gick dopet bra`?