• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Sara E

Har lagt upp en ny bild på målningen jag gör i mitt barnrum nu.
    Fortfarande inte klar o ganska mycket kvar att göra på den. Men kommentera gärna vad ni tycker om den...
    Den blir ca 50x70 cm stor.

• Fru Engman
    modesty skrev 2006-10-18 15:33:56 följande:
    Hittade några bilder till min sons rum, han vill ha stålmannen, spindelmannen och motorcyklar www.coloring-book.info/coloring/index.php
    Ja den länken satte jag in här med för ett tag sen... Finns jättemycket fint!
    ♥Hanna&Lillis♥
  • prickelina

Vad fint det såg ut att bli Sara E!

• Cajsan

Sara E: vad duktig du är! Ser ut att bli jättebra!

• Fru Engman
    Sara E skrev 2006-10-18 13:44:22 följande:
    Har lagt upp en ny bild på målningen jag gör i mitt barnrum nu.Fortfarande inte klar o ganska mycket kvar att göra på den. Men kommentera gärna vad ni tycker om den...Den blir ca 50x70 cm stor.
    WOW! Vad fiiint!!!
    Nu måste vi snart få flytta in i vårt nya så jag kan börja med Sagas målningar!!!
    ♥Hanna&Lillis♥
  • lillsnurpan

Någon som vet var man får tag i bamse?? Vår ena dotter är helt tokig i bamse! Har varit inne på bamses hemsida men hittar inget!

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?