• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Tigerpluttis

Va skumt la ju dit bilderna precis. Måste man ändra i nån inställning?

• Fru Engman
    Tigerpluttis skrev 2006-10-22 11:22:04 följande:
    Va skumt la ju dit bilderna precis. Måste man ändra i nån inställning?
    Du kanske har att bara vänner i sin vännerlista får se dem?
    Eller så kanske du inte lagt till galleriet i inställningar?
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Tigerpluttis

Nu finns dom där. Missade att lägga till i inställningar

• Fru Engman
    Tigerpluttis skrev 2006-10-22 11:24:03 följande:
    Nu finns dom där. Missade att lägga till i inställningar
    *springer o kikar in*
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Tigerpluttis

Tack Hanna och Lillis. Den e ju inte helt färdig ännu. Blub är inte helt klar ännu men min sambo får nog måla klart har så svårt att stå på en stege med foglossning.

• prickelina

Så fin den var! Jätte läcker grön färg!

• Barroo

kikar in hos en del...så fint! skulle också vilja göra något men dock ej nalle puh och sådant, även fast det är jätte fint...men skulle hellre vilja ha något känt märke typ karin M som någon nämde....eller kanske bara fullt med blommor med olika färger? hm...eller är det någon som har något bra förslag? vill inte att det ska bli för mycket bara.

• Fru Engman

Jag ska göra Peter pan, Lapten Krook och Tingeling på Sagas garderober. Sen vill jag göra nåt träd på ena väggen. Vi flyttar om 1 månad så då börjar jag börja måla!

♥Hanna&Lillis♥
  • Fru Engman

Kan jag stava eller?   Skriver nog lite för snabbt ibland... *hehe*

Kapten Krook skulle det ju stå...

♥Hanna&Lillis♥
  • Tildas52

hur kan man göra om maninte har overhead?? inget rutmönster, det är jag inte så sugen på

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?