• Bonanza

Motiv för väggmålning i barnrum?

När vi flyttar i december hade jag tänkt göra mitt barns rum riktigt fint och barnvänligt. Mitt barn kommer då vara 1.5 år, och jag tänkte måla motiv på väggarna. Lekfulla, men ändå fina motiv!

Min idé är att jag ska lägga en bild på overhead och sedan måla direkt på väggen från projiceringen.

Så jag ber er: kan ni visa mig fina motiv som jag kan kopiera upp på overhead? Som passar i ett barnrum?

Above all things I believe in love
  • Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?
  • Gisse the one and only

Jaja, det blir nog bra, tror jag.

Stryk mig medhårs....annars
  • Milda

Någon som vet var man kan hyra eller låna en overheadapparat/projektor?

• LinaP

Åh, jag som håller på och letar större bostad blir lite lyriskt över den här tråden. Jag drömmer om den dag då vi bor i en lägenhet som är stor nog för Tilda att ha ett eget rum. Oj, vad jag ska måla då! Som det är nu delar vi sovrum och det är inte alls särskilt barnvänligt...

• 1985

missK: Jag testade, det funkade inte som jag hade tänkt mej Det tog inte inte eld dock...

• mamma2004
    Milda skrev 2006-10-25 15:20:31 följande:
    Någon som vet var man kan hyra eller låna en overheadapparat/projektor?
    Känner du ingen som jobbar på en skola eller annan arbetsplats där det finns någon ohprojektor? På de flesta ställen finns ju en gammal som knappt används längre...
  • prickelina

Har bestämt oss nu för att det blir en draken Elliot vi sska måla. Är SÅ sugen på att sätta igång! Tyvärr fick jag havandeskaps förgiftning förra veckan så jag ligger på sjukhus och kommer ingen vart med något! Så frustrerande när det kliar i fingrarna att sätta igång!

• Fru Engman
    prickelina skrev 2006-10-29 08:58:59 följande:
    Har bestämt oss nu för att det blir en draken Elliot vi sska måla. Är SÅ sugen på att sätta igång! Tyvärr fick jag havandeskaps förgiftning förra veckan så jag ligger på sjukhus och kommer ingen vart med något! Så frustrerande när det kliar i fingrarna att sätta igång!
    Ojdå... Hur mår ni nu då?

Jag vet hur det känns med "kliandet"...  Vi flyttar om ca en månad och så fort vi boat in oss lite så sätter jag igång med Sagas Tingelingmålning. *längtar*
    ♥Hanna&Lillis♥
  • Sarina och tony

Jag har ritat min väggmålning för hand och jag tycker att det blev riktigt bra.....

• Tildas52

sabina och tony ja det ser ut att bli jättebra =) vad har ni haft för färg?

Svar på tråden Motiv för väggmålning i barnrum?