~*~ nattsnack ~*~
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten
Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla ![]()
Vill ha bebis nu: Hoppas filmen är bra! Ha det gott och sov så gott när du får möjlighet.
vill ha bäbis nu: SOV GOTT.
3 timmar kvar,,,*suck*
Carro: Jag hoppas du får hålla dig fri från inflammationer så du får må så bra som möjligt! Skönt att du ändå verkar ha det drägligt i det hela. När jag läser texten tycker jag det verkar jätteläskigt, men det är väl alltid så med det "okända" antar jag. Som sagt var hoppas jag att du får må så bra som möjligt!
Nu måste jag nog försöka slita mig från datorn innan det blir allt för ljust ute - då blir det ju rent hopplöst att sova tycker jag.
Ha det så gott alla!
JAPP JOBBAR ALLTID ENSAM....men jag jobbade som taxi chaufför förut och då jobbade jag mycke mera konstiga pass och tider.
mrslind
Tungt att jobba ensam.. jag har 4 nattugglor här som håller mig sällskap!
När det gäller arbete så har jag aldrig arbetat mer än som vikarie under sommrar eftersom jag studerade fram till förrförra terminen. Terminen innan den så mådde jag inte bra utan gick till universitetets kurator/sköterska. Hon fixade remiss till psykolog och jag fick gå igenom en utredning. Efter ett halvår ungefär fick jag diagnosen Aspergers Syndrom vilket väl kom som en chock. Inte för att jag inte trodde något var fel utan att alla bitar plötsligt föll på plats. Eftersom jag halkat efter i studierna hoppade jag av och har varit sjukskriven (utan ersätttining) sedan september förra året. Runt december kom dock räddningen i form av att jag fick aktivitetsersättning så nu har jag inkomst i alla fall. 5300 i månaden - inte mycket, men 5300 mer än de 0 kronor jag fick som sjukskriven!