• Carro

~*~ nattsnack ~*~

Som vanligt har fl en mystisk förmåga att hålla en uppe på natten

Såg ingen tråd för nattsnack så jag startar en ny för oss nattugglor där vi kan snacka skit och nattsvamla Flört

• Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~
  • Runguska

Vill ha bebis nu: Hoppas filmen är bra! Ha det gott och sov så gott när du får möjlighet.

• Carro
    Seroc;
    Jag har en form av reumatism som kallas SLE, en typ av bindvävnadsreumatism.
    Jag kommer förhoppningsvis aldrig att behöva steloperera leder och liknande och tur är det, utan har man bindvävnadsreumatism så går det istället på bindvävnaden i kroppen..

Jag kan t ex ha ledvärk och muskelvärk, men det är lindrigare.
    Jag har försämrat immunförsvar och får t ex väldigt lätt lunginflammationer.
    Man kan få inflammationer i njurar och hjärtsäck t ex och liknande..
    Jag har även högre missfalssrisk och går därför på blodförtunnande nu under graviditeten..
    Men, som tur är så har jag en lindrig SLE (och hoppas att det kommer fortsätta att vara så), så jag har inte så mycket problem..
    Hade en del strul med inflammationer i höfterna förr, men det är längesen nu, så det jobbigaste är om jag får lunginflammation plus att jag har problem med trötthet..

Så iom det är ganska så skonsamt för mig så brukar jag säga att jag är inte sjuk utan jag är frisk med lite komplikationer Skrattande
  • Carro
    mrs lind;
    Usch, det var låååånga pass!!
    Du jobbar ensam eller?

seroc;
    Har du varit arbetslös länge?

vill ha bebis;
    ha en fortsatt trevlig natt, hoppas att filmen är bra!!
  • Runguska

Carro: Jag hoppas du får hålla dig fri från inflammationer så du får må så bra som möjligt! Skönt att du ändå verkar ha det drägligt i det hela. När jag läser texten tycker jag det verkar jätteläskigt, men det är väl alltid så med det "okända" antar jag. Som sagt var hoppas jag att du får må så bra som möjligt!

Nu måste jag nog försöka slita mig från datorn innan det blir allt för ljust ute - då blir det ju rent hopplöst att sova tycker jag.

Ha det så gott alla!

• mrslind

JAPP JOBBAR ALLTID ENSAM....men jag jobbade som taxi chaufför förut och då jobbade jag mycke mera konstiga pass och tider.

• Carro
    Seroc;
    Det kunde varit värre Glad
    Hoppas att du kan sova lite!! Sov så gott!

mrslind;
    ja då är du ju van Skrattande
    Det är ju tur att du har tillgång till dator så att du kan slå ihjäl lite tid på det sättet..
    Har du möjlighet att kolla på film med om du vill det?
    Hur är din brukare, behöver han/hon mycket hjälp nattetid eller du är mest där ifall det skulle vara ngt?

åhå, nu vaknade Sam.. och bestämde sig för att syssla med sin favorithobby för tillfället, att sparka så hårt han kan på min urinblåsa, mindre skönt Skrattande
  • J och J

mrslind
    Tungt att jobba ensam.. jag har 4 nattugglor här som håller mig sällskap!

• Runguska

När det gäller arbete så har jag aldrig arbetat mer än som vikarie under sommrar eftersom jag studerade fram till förrförra terminen. Terminen innan den så mådde jag inte bra utan gick till universitetets kurator/sköterska. Hon fixade remiss till psykolog och jag fick gå igenom en utredning. Efter ett halvår ungefär fick jag diagnosen Aspergers Syndrom vilket väl kom som en chock.  Inte för att jag inte trodde något var fel utan att alla bitar plötsligt föll på plats. Eftersom jag halkat efter i studierna hoppade jag av och har varit sjukskriven (utan ersätttining) sedan september förra året. Runt december kom dock räddningen i form av att jag fick aktivitetsersättning så nu har jag inkomst i alla fall. 5300 i månaden - inte mycket, men 5300 mer än de 0 kronor jag fick som sjukskriven!

Svar på tråden ~*~ nattsnack ~*~