• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Gabriiella

Neeej inte CSI.. Du ska kolla på "Ghost Whisperer" .. hur bra som helst ju

• Cissi81

Jag missade ida. Några speciella man kanske ska titta på på tv4:as hemsida??

• xxmeyaxx

Hm, 8 st i Umeå.

Undrar om man skulle ha åkt upp dit istället

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • swepett

xxmeyaxx skrev:
    "Men någon måste väl ändå säga att "du kan inte sjunga".
    Bror, syster? Vän? etc etc."

Ja, det kan man ju hoppas. Men min erfarenhet är att de inte gör det. Jag jobbar som ljudtekniker och ibland på talangjakter och annat som man har tvingats jobba med träffar man ju till och med föräldrar som drar fram ungarna, blinda som de är för att deras barn är ju såååå duktiga! Bli aldrig såna, lova mig det! :^)

• xxmeyaxx
    swepett skrev 2006-08-31 21:15:13 följande:
    Ja, det kan man ju hoppas. Men min erfarenhet är att de inte gör det. Jag jobbar som ljudtekniker och ibland på talangjakter och annat som man har tvingats jobba med träffar man ju till och med föräldrar som drar fram ungarna, blinda som de är för att deras barn är ju såååå duktiga! Bli aldrig såna, lova mig det! :^)
    Jag lovar att aldrig bli en sådan förälder. Haha. Jag sjunger en massa själv och har fått se detta med föräldrar som drar i sina ungar och som blir tokig för att deras unge inte vinner tävlingen osv. Jösses! Har blivit livrädd för sådana kvinnor.
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • Suck och suck

gud vad jag skrattade i dagens avsnitt!
    speciellt då den där ormdansande killen "gick över styr" i auditionrummet

Igårdagens avsnitt så tyckte jag faktiskt att de var l i t e v ä l tålmodiga i juryn...då vissa sjöng.
    Samtidigt så håller de på med en massa onödigt trams då de ratar folk, på sånt sätt som är överflödigt och de inte behöver (De "gör sig märkvärdiga" på "de sökande/uppträdares" bekostnad!)

Sånt trams kan de sluta med!
    Men som sagt, emellanåt så har de lite väl mycket tålamod för folks ickesjungande.
    Kul avsnitt idag! Iallafall.

Svar på tråden Idol 2006