Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Och ändå såg jag inte hela avsnittet...
Jag blev väldigt förvånad över Clabbe idag.
vaddårå xxmeyaxx???
Över den där killen som sjöng så bra, och så sa Clabbe något om att killen var värdelös och kunde gå därifrån. Daniel blev ju helt ifrån sig och sedan röstade de andra tre om att killen skulle få gå till sthlm.
jag tror inte att jag dyker upp i tv. Iaf inte för någon jury. Runt om i väntan kanske. Bl.a. så käkar jag falukorv. Haha!
jag kan bara säga att jag skäms åt en del, att man inte har större själv insikt än så. ibland tror jag ingen skulle behöva säga till utan dom borde fatta bättre själva
aha har inte sett så låångt Har det inspelat. Ska titta klart.
Mhm lite oenighet...
JAg brukar ofta tycka som juryn, men jag roar mig med att TITTA BORT då de iaktar "den uppträdande"
(jag vill inte vägledas av deras stönande och minspel, jag vill göra min EGEN bedömning)
ibland hakar de upp sig på så ovittkommande detaljer som är betydelselöst "för artisten"
Som att: "piffa till dig lite" bara!
Vafan, ska de skita i.
Deras omdöme om utstyrseln är ytterst subjektiv.
hoppas folk tar deras (juryns) tramsiga åsikter om "utstyrseln" med en nypa salt.
Sen när de sågat någon TOTALT så KAN det ju faktiskt finnas något personligt i sången som de glömmer att lyssna till.
He, he, Såg ni förresten Helge skoog i "Musikministeriet",
Fasen han kunde inte sjunga ALLS, Men det GÅR JU ATT FIXA!!! För sjutton!!
I och med detta, så har jag förstått att man måste titta lite på "vilken personlighet" som är i rösterna och inte haka upp sig på
att DET ÄR HELT RENT (inte falskt), behöver inte vara ytterst perfekt alltså.
Så upptäckte jag att den där JÄTTEARGA och LEDSNA rosa-pastellfärgade tjejen igår,
faktiskt hade "något personligt" i rösten.
(men hon sjöng genom näsan och var totalt ur-pinsam
förstås!)
Jag kommer nog aldrig någonsin chockeras tillräckligt när det gäller idoldeltagare. Jag fattar verkligen inte vad somliga människor gör där. Människor som är totalt helt jävla tondöva. Finns det ingen människa i denna värld som vågar säga att "du sjunger förjävligt!" till dessa personer? Jösses.
Vad hände egentligen på idol idag, jag missade nämligen det?