• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Nadjis
    xxmeyaxx skrev 2006-09-01 08:58:50 följande:
    Nadjis skrev 2006-09-01 08:56:55 följande: Byter ämne lite, men är det bara jag som stör mig så fruktansvärt på Clabbe? Eller jag och Daniel i juryn Tycker han är så jobbig! När jag var i Falun, så fick jag en kamera uppkörd i ansiktet och fick höra;- Nu får du säga vad du vill om någon jurymedlem. Jag stirrade in i kameran, fortfarande chockad - försöker komma på något och säger;- Clabbe är skitläskig.På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Men han är ju läskig! var du med å sjöng då förra året eller?
  • xxmeyaxx

Nä, det var nu i år

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • April Mamma
    xxmeyaxx skrev 2006-09-01 09:13:45 följande:
    Nä, det var nu i år På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    Hur gick det då? Bra eller sågad ?
  • xxmeyaxx

Jag började sjunga.
    Tappade text.

Sa "oj då. hjärnsläpp"

och började om..

Fick höra "tack så jättemycket för att du kom, men du går tyvärr inte vidare"

Och jag log och sa, "Jaja. Tack ändå!"

• xxmeyaxx
    Vågen skrev 2006-09-01 09:20:06 följande:
    Tondöv eller inte
    Njäe, jag klassar mig inte som tondöv. Tre års musikutbildning på gymnasiet och gått sångpedagogik i 6 år. Varav många talangjakter, där jag kommit tvåa som bäst (Jag ska ha första platsen någon gång) och sedan har jag spelat huvudrollen i en musikal osv. (utsedd med hjälp av audition så..)
  • Nadjis

Men då blev du ju inte sågad iallfall! Kommer du vara med i tv?

• Nadjis
    xxmeyaxx skrev 2006-09-01 09:22:55 följande:
    Vågen skrev 2006-09-01 09:20:06 följande: Tondöv eller inte Njäe, jag klassar mig inte som tondöv. Tre års musikutbildning på gymnasiet och gått sångpedagogik i 6 år. Varav många talangjakter, där jag kommit tvåa som bäst (Jag ska ha första platsen någon gång) och sedan har jag spelat huvudrollen i en musikal osv. (utsedd med hjälp av audition så..)På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.

Men gud!  Å du fick inte komma med?!
  • xxmeyaxx
    Nadjis skrev 2006-09-01 09:23:48 följande:
    Men då blev du ju inte sågad iallfall! Kommer du vara med i tv?
    Mina kompisar blev tyvärr betydligt mer sågande.
    Han brydde sig inte och konfronterade juryn.
    Hon
    slog i dörren.

Jag kan tippa att ni kommer få se mig käka falukorv tillsammans med två kompisar. Sedan sitter vi och sjunger lite. Sanna Bråding väcker min kompis genom att skrika med en megafon i örat på honom, när han somnat på golvet (haha).

Jag har rödbrunt hår, blå jeansjacka, vit polotröja och nr 14325 (om jag inte minns fel)
  • April Mamma
    xxmeyaxx skrev 2006-09-01 09:22:55 följande:
    Vågen skrev 2006-09-01 09:20:06 följande: Tondöv eller inte Njäe, jag klassar mig inte som tondöv. Tre års musikutbildning på gymnasiet och gått sångpedagogik i 6 år. Varav många talangjakter, där jag kommit tvåa som bäst (Jag ska ha första platsen någon gång) och sedan har jag spelat huvudrollen i en musikal osv. (utsedd med hjälp av audition så..)På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    jag tror absolut att du kan sjunga! Men bara för att man blir nekad av idol så innbär det ju inte att man inte kan sjunga...man passar väl inte  bara in i "idol-facket".
    Alla kan ju inte vara skitsnygga och har utstrålning och ha DEN sångrösten och.....
Svar på tråden Idol 2006