• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Cassiopeja

Hope: Jag gillar Johan för att har en innerlighet och känns rätt igenom ärlig i sina scenframträdanden. Rösten är bra, om än inte den bästa i tävlingen, men han går igenom rutan på ett sätt som få av de andra gör. Han berör helt enkelt. Sedan gör det säkert sitt till att han är något av en underdog i och med att han åkte ut förra året, och nu har gjort "come back" som en mer självsäker person.

Maria & Eira 060115
  • Lindisen1

Cassiopeja - jag instämmer helt med det du säger! Han har någonting väldigt speciellt som berör!

• Chrystal82

Jag tycker det är så synd att de flest verkar tycka illa om dem med lite egen stil, som tex Jessica, Cissi och Snäckan. Varför måste alla vara Darin och Agnes kopior? Fram för människor som vågar köra sitt eget race och vara bra på det, istället för att göra som alla andra.

• ming
    Chrystal82 skrev 2006-09-30 16:08:58 följande:
    Jag tycker det är så synd att de flest verkar tycka illa om dem med lite egen stil, som tex Jessica, Cissi och Snäckan. Varför måste alla vara Darin och Agnes kopior? Fram för människor som vågar köra sitt eget race och vara bra på det, istället för att göra som alla andra.
    Jag tycker att det är synd att de flesta verkar tycka illa om de som är poppiga. Då har de plötsligt "ingen egen stil", "är inte originella", och "är kopior". Men de som är rockiga är alltid "originella med egen stil och kör sitt eget race", utan att någon nämner att de är kopior av tex Pink, Gwen Stefani, Metallica eller någon annan. Fundersam

Har man ingen egen stil för att man är en poptjej eller popkille, men man har egen stil om man är rocktjej eller rockkille?
    Lady Ming of Effell
  • Pindus

Cassiopeja: jag har varit på bondens gård med mitt jobb o han var yr o förvirrad då med :) o lite borta så där...kanske drukit för mkt mjölk direkt från kossan ;)

• Cassiopeja

Pindus: Kanske är bara allmänt förvirrad i största allmänhet!

Maria & Eira 060115
  • Carisma95

Jag är ju lite svag för Danny då.. *harkel*
    Även om han inte har den bästa rösten så har han en j-a utstrålning och scenspråk!

• blondi75

Jag tycker att markus e helt klart bäst! Johan sjunger falskt ofta. Men jag tror att juryn ej hackar på honom för att han ej ska vara så nervös o ej ha så dåligt självförtroende. han kan säkert bättre o det e de som de ser oxå.Så genom att ej klaga på honom o peppa honom så kanske han presterar bättre nästa gång tror juryn.( tror jag.)

• Carisma95

Blondi75:
    Ja, Marcus har helt klart bäst röst!
    Även Jessica.

• Hope8082

Näe jag kan inte hålla med er, Johan går inte hem hos mig. Han är INTE dålig han sjunger bra men inte super. Så det jag hänger upp mig på är ju varför juryn tycker han är SÅÅÅ fantastiskt.
    Nåja vore ju ingen tävlig om vi inte tyckte olika

Jag tycker man kan vara "poppig" och ha sin egen stil. Men eftersom det i dessa sammanhangs söks en popidol så sticker rockarna ut lite...kanske