Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Cissi var bra om man inte tittade på henne.
Både hon och "snäckan" var lite överhysteriska....
Tycker inte Cissi var alls bra igår!
Vad mycket det var att läsa ikapp nu.
Vad bra det var i går!
Måste ju vara extremt ovanligt att så många får bra kritik från juryn. Tidigare år tycker jag att hälften har blivit sågade av minst halva juryn.
Som sagt; många som var bra, och på lite olika sätt. Vissa var bra för att de sjöng extremt bra (ex Felicia, Markus, Linda Nathalie, men t ex Nathalie tyckte jag SÅG lite osäker ut även om hon sjöng bra). De flesta såg inte nervösa ut utan betedde sig som om de hade stått på den scenen massa gånger förut, imponerande!
De som berörde mest tycker jag var Johan och Cissi, även om rösterna inte var helt perfekta just igår. Vilken inlevelse Cissi hade!
Det var väldigt svårt att välja vem jag skulle rösta på, så jag tänkte mer "vem av de som var bra har störst risk att åka ut?". Och kom då fram till Jessica, så jag röstade på henne. Jag antar att hon fick näst minst röster eftersom hon stod där med Sara på slutet, så jag kom fram till att jag röstade på rätt person.
Tyckte att Sara gjorde det sämsta framträdandet (även om hon var jättebra med Forever Young i kvalet) så jag tycker nog att rätt person åkte ut i går.
jag klarar inte av snäckan.. usch han är så överdriven.. ingen idol..
Felicia är grymt bra tycker jag! Spelar ingen roll om hon är en "Agnes-kopia".
jag tycker också om felicia.. hon e grym..
skulle va kul om hon och danny kunde göra en till duett.. den förra va ju så bra
Elina86
Jag kan inte heller med Snäckan - men så gillar jag inte hårdrock heller.
Felicia är jätteduktig!
Jag tycker ju Erik är bra med, och många fler! De är ju duktiga hela högen igentligen
Vem åkte ut igår? Missade det och har inte haft tid att ta reda på det idag.
Jag tycker faktiskt Snäckan är helt okej, han har himla fin röst. Men skrattade när de sa "Här kommer en som är hårdrockare enda ut i tåspetsen" och så komemr killen ut med väst och kilt och ser ut som Legolas från Sagan om Ringen!
Hahaha!