• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Jag tycker faktiskt att Erik är bra, och inte bara snygg.

Annars tyckte jag inte att så jättemånga var bra idag. Johan var bland en av de bästa, otroligt nog. Och sen Markus, inte lika otroligt.

Kossan af Svammel
  • ming
    Suck och suck skrev 2006-10-06 23:03:33 följande:
    De hann säga "leverera" 7 gånger!
    Och till och med Natalie (var det va?) sa det en gång.
    Kossan af Svammel
  • Miafia33

Nattugglan:
    Jag kan däremot hålla med om att Cissi är en charmig person men det har inget med hennes sång att göra. Och detta är trots allt en sångtävling

• Jannie

gillar markus bäst......

hoppas han går långt.....

• bebba

Cissi kan inte sjunga o Johan kan inte sjunga.
    Juryn gillar dom för deras STIL och engagemang, inte för deras sångröst. DÄRMED BASTA

• AmBeZa
    Miafia33 skrev 2006-10-06 23:48:39 följande:
    Nattugglan:Jag tror att juryn gillar Cissi pga hennes personlighet. Hon blev dock riktigt sågad av dom idag. Falsksång är inte vackert
    Frågar igen- såg du inte när hon sjöng "Not ready to make nice"??? Inte kan du väl säga att det var falskt eller dåligt??!!
  • Tinzu

not ready to make nice var nog bra..
    men förra veckans ain't no other man av Nathalie var
    bra den med!
    skulle hellre se Nathalie, som har en underbar röst,
    än kanske Felicia eller Cissi, i finalen

• Miafia33

Nattugglan:

jovisst såg jag det, det var ett av hennes bästa sångframträdande men hon håller tyvärr inte måttet i mina öron eftersom det var katastrof ikväll

• AmBeZa
    Miafia33 skrev 2006-10-06 23:58:20 följande:
    Nattugglan:jovisst såg jag det, det var ett av hennes bästa sångframträdande men hon håller tyvärr inte måttet i mina öron eftersom det var katastrof ikväll
    Ja ikväll och förra fredagen var hon inte bra det håller jag med om!! Men jag vet att hon kan!!
  • Tindrande

FAST
    jag måste ju flika in lite.
    Idol är ju ett program där man ska rösta fram sverige nya idol, inte sveriges bästa sångare/sångerska