Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Nathalie förresten, hon var väl rätt intetsägande ikväll?
Vad var det hon sjöng?
Juuust det Lisa Nilsson.
Äsch, jag har för mig att juryn var för positiva i sin bedömning där (enligt min åsikt!)
(Och jag tror att det beror på att de rent prestigemässigt inte kan erkänna att de inte tog HELT RÄTT wild-card)
KORS I TAKET!!! För en gångs skull tycker jag det är bra att tittarna fått med sitt spel i leken!!
Skulle kunna hålla på och spama den här tråden i evigheter,
jag är så frustrerad, ledsen och besviken efter ikväll..
Cissi & Erik får sitta säkert, när dom två borde fått stå som dom 2 sämsta ikväll istället. Fan alltså! Fan fan! (Ursäkta språket)
Har lust att bojkotta idol efter det här..
*varggrin*
Jag tycker om Cissis sångröst, den är intressant och jag tycker inte att hon sjunger falskt.
JUST DET. Den där Johan. UT med honom!!!!!
Han är bara sååååå booooooooooring!
Jag hoppas och tror att svenska folket tar sitt förnuft till fånga och låter de bra sångarna vara kvar i framtiden och röstar ut de falsksjungande! Tror absolut inte att Erik och Cissi är kvar tills finalen.
Visst sjöng Linda oxå falskt i kväll? (fast jag gillade henne jättemycket förra veckan!)
hastakvasta:
"Jag tycker om Cissis sångröst, den är intressant och jag tycker inte att hon sjunger falskt"
det är just det som är problemet, det är för många tondöva som röstar
*ta inte illa upp*
Miafia33
Håller med dig till tusen!!!!!
Jag krrååter över att Nathalie åkte ut
hörde ni när hon sjöng I cant make you love me för 2 veckors sedan. Det var så vackert
vill inte ens titta på idol längre, så fjöntig är jag
idag föll jag pladask för Danny=) snacka om att ha glimten i ögat, så pojksöt men när han sjöng denna låten blev det lite mer man i han! han skulle få flytta hem till mej och sjunga för mej varje dag!!
Miafia33:
Då menar du att juryn är tondöv oxå då?? De gillar nämligen oxå Cissi!! Ja inte idag då kanske men annars!!
Nattugglan:
Jag tror att juryn gillar Cissi pga hennes personlighet. Hon blev dock riktigt sågad av dom idag. Falsksång är inte vackert