Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tindrande:
men det underlättar helt klart om idolen kan sjunga utan att det låter falskt
MiaFia
ja, det håller jag verkligen med om.
Tycker att Cissi skulle ha åkt ut för länge sen ,men men
Vet inte om ni har diskuterat det här tidigare ikväll...men är det inte någon mer än jag som börjar tycka att programledaren (Sanna Bråding eller vad hon heter) börjar se gravid ut!??!!?
Hon brukar ju alltid ha supertajta och avslöjande kläder. Förra veckan hade hon något oformligt svart fodral och den här gången hade hon någon empireliknande skärning som fick henne att se lite så där ev nygravid ut? Eller är jag helt ute och cyklar?!?! ![]()
*s*
Jag tänkte samma sak idag Börnen
Jag sa faktiskt till min sambo att hon ser gravid ut med den klänningen.... Men jag undrar det, jag....
Har hon nån kille?
ming
Hon är ihop med den andre programledaren sen flera år tillbaka, kommer inte på vad han heter....Mogge?
Nej, hon är ihop med någon som jag tror heter Isse. De brukar finnas på bild i skvallertidningar...
Va, är de ett par i verkligheten?? Hade jag ingen aning om! Sen Tre kronor eller?
Börnen
Va?!? Är du säker, har alltid trott att det var de två som var ett par??
nej, men de är kompisar (har varit sjukskriven nu sedan i juni och kan inte ta mig ut och jag LEVER på skvallertidningar!)
![]()