• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • LinaP

Jag har läst i den här tråden sedan starten utan att skriva men nu är det väl dags för mig att säga vad jag tycker.

Jag tycker det finns många bra artister i årets starfält. Mina favoriter är Markus, Linda och Cissi (jag förlåter alla hennes falska toner sist för hon är helt underbar!). Men även Danni och Felicia är bra. Har lite svårt för både Snäckan och Jessica, vet inte riktigt varför. Johan har sjunkit i mina ögon, tycker han är tråkig och känns oäkta. Erik är charmig men urtrist. Natalie tyckte jag inte alls om, det var bra att hon åkte ut. Sara hade gärna fått stanna men förstår att hon fick åka hem, gjorde inte alls bra ifrån sig ju.

Älskar Mogge och Sanna, de är coola och Mogge är ju så het. Däremot är de lite dåliga ibland med följdfrågor, känns lite krystat. Men de är helt okej, bättre än förra årets programledare i alla fall.

Det var väl en bra liten sammanfattning av mina åsikter.

• Loren

Emeliefiluren: Aha, då ska jag inte gnälla på den mer Men, jag tycker ändå inte att hon är bra... förstår inte riktigt varför fyran erbjöd henne jobbet.

• ming

Apropå Sannas frisyr... Hon har ju ett sånt himla högt hårfäste också! Inte snyggt!
    Min syrra trodde att hon kanske egentligen har kort hår, så de inte kan göra så mycket mer än att slicka bak det och sätta på löshåret. Men jag fattar inte varför hon inte kan ha löshåret utsläpp i vågor eller nånting. Jag tror inte alls att hon skulle se så läskig ut om hon bara inte hade håret så som hon alltid har det.
    Hon kanske är medlem här på FL och läser detta så att hon kan få lite tips.

Kossan af Svammel
  • Mysgos

Hej hej!!
    jag missade finalen i fredags pga släktbesök.
    Hur gick det?
    Vem sjöng bra?
    Vem sjöng falskt?
    Åkte fel person ut??
    Berätta!!!!
    KRAMIS

• Zäta

I stort sett alla sjöng falskt. Nathalie åkte ut och det var helt rätt. Markus sjung skitbra och det gjorde Jessica med (trots att hon har en annorlunda stil). Tyvärr sjöng Cissi med uselt.

• Bergtuvan

Men herregud...hon kan väl inte rå för att hon har högt hårfäste...har väl inget med hennes programledarinsatser att göra... Eller?

• ming
    Bergtuvan skrev 2006-10-09 11:27:48 följande:
    Men herregud...hon kan väl inte rå för att hon har högt hårfäste...har väl inget med hennes programledarinsatser att göra... Eller?
    Nej, det har absolut inget med hennes programledarinsatser att göra. Men hon är en kass programledare och har högt hårfäste. Skulle vara mycket snyggare om hon släppte ut håret.
    Kossan af Svammel
  • BabyJia

Vi tycker olika å jag kan hålla me att lite variation på frisyren hade inte skadat för hennes del å tror hon skulle se finare ut me utsläppt hår. Men de e ju hennes val å vill hon alltid har håret bakåtkammat å uppsatt, så får hon ha de tycker jag. De e la så hon vill ha de då

• Bergtuvan

Ja, precis... hennes val. Tycker det är coolt!

• Snulan
    Mysgos skrev 2006-10-09 11:11:22 följande:
    Hej hej!!jag missade finalen i fredags pga släktbesök.Hur gick det?Vem sjöng bra?Vem sjöng falskt?Åkte fel person ut??Berätta!!!!KRAMIS
    Danny var jättebra också har inte gillat han på hans 2 senaste uppträdanden. Men nu var han gryyyym (som sanna hade sagt)
    sprak å fest å färg *klapp klapp* i vårt Fraggelberg!