Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Tycker Sanna och mogge är ok.
Själv är jag (tvärtemot Tinna) lite svag för Peter.
Tycker att Sanna är kass - hennes röst är så jobbig att lyssna till, rökröst gissar jag. Mogge tycker jag är okej. Men, saknar också David och Peter!
För att spinna vidare på det viktiga ämnet, Sannas hår...
Fattar heller inte varför hon måste ha det så stramt jämnt, hon SER faktiskt läskig ut! Kläderna är väl ok, men visst - lite fjortisvarning kanske. Hon är väl runt 30 förmodar jag??
Loren: Att Sannas röst är som den är beror inte på rökning utan på skada på stämbanden. Så hon har låtit så som hon gör sen hon var i yngre tonåren...så nu vet du. =)
JAG skall också gå ut med att jag är flata alt.bisexuell, sjunga uruselt, klä mig som 14 och sedan är de väl bara att köra på? funkar ju för cissi ,mfl iaf.
Inte avundsjuk så inget sånt trams MEN hallå är det här det BÄSTA i sverige?? o my god! man kanske egentligen inte kan klandra någon annan än juryn för cissi mfl tondöva framfart. OK lite cred, hon framförde en låt..den däran. äsch glömde men ni vet den enda låt hon gjort bra. Även en blind höna hittar ett korn ibland.
Det enda som var bra med idol är nu borta..
Natalie!! vilken röst! intensitet! blick! närvaro!
framförde !aint no other man" med bravur! ingen i idols svenska historia som kunde klått det!
3 härliga girls:
Håller med!
david o Peter var det programledarna första året, de avr sjukt bra ju
Mogge tycker jag är bra, men Sann rä en katastrof som progamledare :-O
Jag tycker Sanna är skön!!!
både sanna och mogge suger..oprofessionella som få
Vad tycker ni om Marc in tha park (?) idols maskot???
För mig var det en ordentlig sänkning av programmet
Marc är ju helt värdelös..... han sumpar ju hela programmet