Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Vem var det som åkte ut nu senast?.. Missade det..
Natalie
Jag förstår inte varför Sanna alltid har så himla stram frisyr!! Alltså att hon drar håret i en tofs som om det gällde att dra ut håret med rötterna?
Hon ser ju nästan lite läskig ut...
Kanske skulle tipsa om en volympermanent? ![]()
Jag tycker Felicia har himla bra röst - kom dock mer fram förra veckan än denna. Tycker inte att hennes röst försvinner, absolut inte så som Agnes gjorde/gör. Henne gillar jag inte, med det är ju förra årets nyheter
Jessica var riktigt bra nu i fredags, det håller jag med om. Överlag tycker jag det är bättre i år än förra året!
Någon mer än jag som tycker att programledarna (Sanna o Mogge) är kass? Jag vill ha tillbaka David och Peter!!
Då var det ju roligt! Och Sanna ser ju så hemsk ut i sitt konstiga smink oc sina apfula kläder... Haha , va jag klagar om massa onödigt!
Dom är så otroligt opersonliga. TRÅÅÅÅÅKIGT!
Det jag inte gillar (gillade) var när "artisterna" uppträtt under delfinalerna så knuffade Sanna iväg dom (efter efterpratet) när dom skulle lämna scenen.
Såg så ut i alla fall..
Sen så känns det som att dom inte improviserar nååånstans.