• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Vårkänslor

Vem var det som åkte ut nu senast?.. Missade det..

• Cassiopeja

Jag förstår inte varför Sanna alltid har så himla stram frisyr!! Alltså att hon drar håret i en tofs som om det gällde att dra ut håret med rötterna? Hon ser ju nästan lite läskig ut...

Kanske skulle tipsa om en volympermanent?

Maria & Eira 060115
  • Loren

Jag tycker Felicia har himla bra röst - kom dock mer fram förra veckan än denna. Tycker inte att hennes röst försvinner, absolut inte så som Agnes gjorde/gör. Henne gillar jag inte, med det är ju förra årets nyheter

Jessica var riktigt bra nu i fredags, det håller jag med om. Överlag tycker jag det är bättre i år än förra året!

• Anknys

Någon mer än jag som tycker att programledarna (Sanna o Mogge) är kass? Jag vill ha tillbaka David och Peter!! Då var det ju roligt! Och Sanna ser ju så hemsk ut i sitt konstiga smink oc sina apfula kläder... Haha , va jag klagar om massa onödigt!

• bebba
    Anknys skrev 2006-10-08 20:31:27 följande:
    Någon mer än jag som tycker att programledarna (Sanna o Mogge) är kass? Jag vill ha tillbaka David och Peter!! Då var det ju roligt! Och Sanna ser ju så hemsk ut i sitt konstiga smink oc sina apfula kläder... Haha , va jag klagar om massa onödigt!
    Håller helt klart med!!
  • bebba

Dom är så otroligt opersonliga. TRÅÅÅÅÅKIGT!

• tinna
    Anknys skrev 2006-10-08 20:31:27 följande:
    David och Peter var ju en stor katastrof som programledare, i synnerhet Peter! David är himla kompetent, synd att han får dras med Peter.... Mogge har jag lite svårt förmen Sanna tycker jag är duktig. Visst ser hon lite konstig ut men jag tycker ändå att hon håller en ganska bra nivå på sitt jobb. Allt är bättre än David och Peter... Sån tur att smaken är som baken
    Kramar och Ramar!
  • bebba

Det jag inte gillar (gillade) var när "artisterna" uppträtt under delfinalerna så knuffade Sanna iväg dom (efter efterpratet) när dom skulle lämna scenen.
    Såg så ut i alla fall..
    Sen så känns det som att dom inte improviserar nååånstans.

• ming
    SweetStarAngel skrev 2006-10-08 19:58:11 följande:
    Mingjag svarade på din fråga, du frågade varför alla klagar på ErikDå var min gissning att många klagar för att Svartling gör det...Kanske lite luddigt skrivet från min sida
    Jaså SÅ menar du!
    Kanske är så, jag vet inte. Men jag fattar hur som helst inte hur folk kan tycka att han är kass.
    Kossan af Svammel