• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • breckis

Jag tycker Clabbe är riktigt gubbsjuk, det var han som bad den stackars Maria att sexa till sig lite
    Sitter där och kollar på henne med vattniga öga och sen ratar henne

• Liam o Engla

ok, då förstår jag snusk clabbe! verkligen elakt att be henne va sexig, sitta o dregla o sen rata henne!

Mamma till Liam född 051107
  • xxmeyaxx

"Peps look a like-killen" - var bra på att sjunga. Det andra kan man fixa till. 
    Maria åkte ut för att hon var för självsäker och såg ut att tänka "detta fixar jag, för jag är bäst, störst och vackrast"

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • ming

Nu ska jag kolla på reprisen!

In yo face!
  • ming

Jag gillar hon Azra och han bagaren än så länge, av Gbg-auditionen. Fast varför började han hålla en låtsas-mick framför munnen? Det trodde jag verkligen att de skulle kommentera!

In yo face!
  • Suck och suck

Nä, jag tycker som Clabbe, att han saknade "liv" i sin sång,
    Den där "Peps look a like"
    Tjejen hade "något mer" i så fall (i sin sång) I MIN smak (och Clabbes också tydligen)

Ja, de framställer honom som gubbsjuk, nu då!
    Om de har friktioner mellan sig i juryn, och någon annan vill säga att "den är mer kompetent", så är det väl inte konstigt om de vill få "det till det"!

(Jag har inte sett på Idol SÅ mycket, men i det här fallen så tyckte jag Clabbe hade rätt!)

• xxmeyaxx

herregud.. anna nylund.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • ming

Nu har jag sett den där Ring-Anna som ni pratar om så mycket.
    Hon var ju faktiskt jäääääättebra.....
    Hoppas verkligen att hon kommer till audition i en annan stad också, för hon sa ju att hon skulle komma tillbaka. Allt för att se henne bli lika arg igen.

In yo face!
  • Fjuppan
    SkrattandeJag sitter också och kollar på reprisen...*apgarvar* Jösses!!! Varför har inte folk någon självkritik? Det är ju inte ens synd om de deltagande längre eftersom de numera vet hur juryn är....
  • ming

Precis Fjuppan, nu VET de ju hur juryn är, så de får faktiskt skylla sig själva!

In yo face!
Svar på tråden Idol 2006