Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Jag upprepar mig:
Vad jag funderar på är detta: Alla de tondöva människor som av nån outgrundlig anledning tror att de kan sjunga, tror ni att DE kan avgöra vilka som sjunger bra eller dåligt när de lyssnar på andra??? Jag menar ta tex den fruktansvärda rosa-håriga tjejen, tänk förra säsongen när hon satt och lyssnade på uttagningarn - tror ni då att hon liksom höll med juryn och skrattade gott år de som sjöng som krattor då, eller är de lika tondöva inför andra som de är inför sig själva.............??? Intressant att veta tycker jag.
Pyff-> Nä, jag tror inte att de är lika tondöva för andra som för sig själva, jag tror att det handlar mest om förnekelse. ![]()
Tycker att det var oproffessionellt av Peter Swartling att såga vissa deltagare från Umeå extremt mycket, bara pga sitt dåliga morgonhumör! Ska man inte försöka hålla isär privat och arbetsliv? Mornar är väl de flesta emot, men på jobbet ska man väl försöka hålla en god min ändå?
Hehe.. fast man ska vara glad över att man inte bemöts på sitt jobb klockan sju på morgonen av galna "sångfåglar" som står och åmar sig framför en!
Men hon tjejen i senaste avsnittet som sjöng fever, som tydligen inte var tillräckligt sexig, varför gick inte hon vidare? Hon var väl visst bra, på båda låtarna hon sjöng. Tycker jag iaf. ![]()
Hon bjöd ut sig för mycket. Och det är aldrig populärt.
lite för divig tror jag.
Precis.
fast det är det jag inte fattar.. för hon gjorde ju egentligen bara det clabbe bad om.. han tyckte inte hon var tillräckligt sexig i rösten när hon sjöng fever.. hon bytte låt.. och jag tog det som att hon gjorde det sexigt bara för att clabbe skulle få som han ville.. tyckte det va lite fult gjort att först säga till henne att hon inte var sexig nog, och sen när hon blir sexig (ok.. lite fööör) så tycker de att hon gjorde fel ändå.. inte helt schysst..
Jag hoppas att de fortsätter visa Stockholm imorgon för jag såg en kille som stod i kön och som brukar sjunga karaoke på samma ställe som jag.
Han är skituktig och jag tror stenhårt på att han kommer gå vidare!
Han kallar sig "The hatman" när han sjunger hos oss, men vad han heter egentligen vet jag inte.