Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Millan:
Nej inte otydligt skrivet.
Jag bara menade, fanns det över huvud taget nåt skäl till att INTE ta ett skrivkontrakt? Det var ju det han hade fått om han vann tävlingen också..!
Carisma95, sant sant, men iom att han valde skivkontraktet på en gång så slapp han bli förknippad med Popstars för all framtid
Ja, vem vill bli det...
har ni hört om den gången han blev stoppad av Tullen i USA?? när han åkte över för att spela in en skiva??
Millan:
Nej, vadå?
Han blev stoppad på Flygplatsen av några vakter, dom trodde först att han var en terrorist, så dom tog iväg honom till ett rum. Dom frågade vad han hade i USA att göra "Jag ska spela in en skiva" svarade då Brolle..."Få höra" (dom trodde ju honom inte först), så Brolle tog fram gitarren och började sjunga, och vakterna blev helt ifrån sig
dom tyckte att han var skitbra o önskade honom lycka till...
Betty2: Vilken skit låt ha ha ha. Inte alls bra!! Tyckte att Super Natural var ganska bra när det begav sig, men detta....nääääääääää
Status Mamma: Ja, och det verkade bara bli en enda låt som spelades på radion oxå (av Natural Ex), sedan var det helt tyst.
Är det bara jag som tycker att Markus är trist? Sist rörde han sig dessutom väldigt tråkigt och klicheartat. Jag kunde nästan inte titta. Och snygg är han ju definitivt inte! Min sambo såg honom ute på stan i förrgår och sen hörde han två yngre tjejer som kom bakom - de var helt till sig och viskade exalterat om vilket fantastiskt sug han har i blicken. Gulligt. Men jag håller inte med.
Han sjunger ok. Men även där ganska trist. Jag gillade honom bättre från början men har redan börjat tröttna.