Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Loren:
Om de blir bättre och utvecklas, ja. Men det ifrågasatte jag inte.
Jag menade att det verkar konstigt att man kan ändra sig efter ett framträdande, vilket några verkar göra...
Hos mig har Danny varit stor favorit sedan audition ![]()
Carisma95: Jag förstår
Carisma- Vi tycker om olika musik
Jag tycker Mr Lordi har dögo röst och Snäckan med sin utpräglade hårdrocksutstrålning. hade varit roligt att se dem på scen tillsammans
Carisma95: I år har mitt problem varit att jag inte har haft/hittat någon riktig favorit. Har tyckt att många är bra, men ingen har blivit storfavorit för mig. Så jag förstår att det inte var mig du syftade på där
, för jag har aldrig sagt att någon har blivit ny favorit, bara att jag tycker att någon/några var betydligt bättre än förra veckan, överraskande bra osv.
Loren: Jag tyckte inte heller att Linda förtjänade att hänga löst i fredags. Tyckte Felicia (och även Cissi) var jättebra under uttagningarna men har inte blivit lika imponerad nu under finalprogrammen. Får väl fundera lite till på vem som skall få min röst.
Bert Karlsson är ju inte min favoritperson direkt, men det ligger nåt i det hans säger; "har man gett sig in i leken"....
bert karlsson.. e du itne i fel program nu?? han e ju en fame factory..
SH
Nej, sist jag kollade var jag helt rätt! Läste länken ovanför....
Ååååå, Fame Factory! Gud vad jag saknar det! Det var ju så mycket bättre och proffsigare än IDOL! Live band, originallåtar och framför allt HELA låtar. IDOL känns ibland som en karaoketävling.................