Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Va, var hon som gjorde spindelmannen-låten med i Popstars?
*chockad*
Hailie: Ja just det, han hoppade väl av tidigt eftersom han fick skivkontrakt direkt?
Ming:
Jepp!
Ja precis. De sa att han var ingen "Popstar" men att han hade en otrolig röst o att han absolut skulle få ett kontrakt.
Och det tackar man ju för ;)
ming: Japp, i gruppen de bildade (som "vinnare" av Popstars) första säsongen, dvs Excellence.
Status mamma: Ser nu att jag stavade fel, det stavas tydligen "Natural Ex". Låten de hade en stor hit med hette "Stay by my side". En ganska snabb dansvänlig låt.
Brolle fick välja mellan att fortsätta i Postars o kanske förlora eller att hoppa av o få skivkontrakt på en gång. smart val han gjorde iaf
Millan:
Det var väl inget svårt val. Han förlorade ju INGENTING på att hoppa av! Hade han vunnit hade han väl "bara" fått kontrakt ändå eller..?
Betty2: Jag missade nog den låten för jag känner inte igen den.
Nån som vet vad tjejerna i Super Natural gör idag?
Blev det otydligt?? Det jag menar var att han verkligen gjorde ett bra val..vem i den situationen vill inte ha ett skivkontrakt??
Status Mamma: På Natural Ex's hemsida kan man lyssna på ett smakprov på låten (om du är nyfiken
).
www.natural-ex.com/undersidor/singel.html
Du kanske känner igen den när du hör den?