Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Nån som såg Popstars när det gick? Undra var Super natural tog vägen?
Nån av de grupperna, Excellence tror jag, så var väl "Ana" med? Hon som gjorde "we are" för nåt års sen.
Japp, Ana (Anna) Johnson (heter hon väl) var väl med i Excellence. (Eller hur det nu stavades.) Killarna i Supernatural bildade en ny grupp ihop med en av tjejerna från Excellence för ett tag sedan. Den hette/heter Natural X och hade en stor hit förra sommaren (alltså 2005). Men sedan hörde jag inget mer från dem.
Jag kollade mest på Pop Stars när de skulle hitta en soloartist (sista säsongen). Den mest kände därifrån är ju Martin Rolinski (numera sångare i BWO) och Jamie Meyer (som i alla fall har släppt ett par plattor och turnerat lite). Men vinnaren (Johannes något) har jag inte hört mycket av.
Ursäkta min särskrivning förresten, Popstars skall det såklart stå i förra inlägget.
Betty: Excellence - "We Can Dance" förfest-partajjar vi fortfarande till ![]()
Snulan:
Den har jag på en skiva i bilen.
Natural X aldrig hört. vad hette låten då?
På tal om PopStars så hittade dom Brolle Jr där. Han komm med sin gitarr o fick skivkontrakt direkt =)
Hailie:
Tror jag det. Han är ju klockren!