Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Loren: Jag fattade att det var din ålder du skrev.
Och det var väl jag som började, när jag skrev att jag misstänker att de i "min ålder" (runt 30) kanske oftare röstar på Markus än på Danny.
Fast jag vet ju inte om jag har rätt.
Tycker du gör rätt i att börja rösta på tjejerna dock, för jag tycker det är skandal att det bara är tjejer som åker ut. Men nu vet jag inte längre vilken tjej jag skall rösta på, när Jessica inte är kvar längre... Vem har du tänkt rösta på?
Hope8082;
Sen när fick Lordi en BRA sångröst...
Jag måste bara fråga; jag känner att det är väldigt "svajigt" i vem man tycker är favorit. (förutom Marcus då kanske)
Hur man kan säga; "har inte gillar honom/henns alls, men igår var han/hon bra så nu är han/hon en av mina favoriter"...?
Att de kan växa i ens ögon kan jag förstå, men allvarligt, skaffar folk nya favoriter baserat på ETT bra framträdande??
Likaså, slutar man heja på nån bara pga ETT dåligt framträdande...?
Jag är förvirrad....
Lite skvaller... ?
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,908083,00.html
dio jag syftar inte direkt på personen som ska vinna, utan på tävlingarna mer. De e mer spännande å lyssna på dem andra än just Markus.
Lyssnade på den intervjun me Peter då han prata om Erik, å de e kul å höra att han tycker att Erik har de som krävs fast Erik tyvärr inte alltid har visat de. Även fast Erik inte blir en Idol, så hoppas jag att man kommer få höra honom på annat håll.
Carisma95 Håller me dej te fullo, har samma funderingar.
Jag har hållt mej te en å samma person hela tiden
haha...who cares lixom va dem har gjort tidigare innan Idol?!
BabyJia:
Media uppenbarligen. Men antagligen bara dom...
ha ha, kan inte heller låta bli att skratta åt media. Tror de att folk ska sluta rösta på markus bara för att han sjungit när en kvinna strippat??
LÖJLIGT!!
Media är media, sen är det säkert någon som skulle sluta och rösta just pga detta, men, men så är det....
Markus är grym, och det kan bli så att man låter bli att rösta på honom för att han är så överlegsen och folk tror att han klara sig enda....
Sen tyckte jag att fel person åkte ut igen, Tyckte att Johan eller Cissi slukke ha åkt denna gången...
Det är ingen tjej som är lika bra som killern så det kommer nog att stå mellan Markus och Danni.... Kanske Erik får vara med på ett lite hörn
Betty2: Jaa du, vi gamlingar spekulerar
Jag gillar Felicia, har röstat på henne innan också, tycker också att Linda är bra - men inte så kanon i fredags. Tyckte dock inte att hon förtjänade att vara i botten.
carisma95: Jag KAN ändra mig, om någon skulle utvecklas och bli bättre och bättre. Men oftast, liksom jag gjort hittills, håller jag mig till samma (flera) som jag röstar på! Tror säkert att vissa kan ändra sig från gång till gång, men många håller nog fast vid någon eller några.