• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Loren

Apropå snyggisar så tycker jag INTE att Markus är snygg eller seixg (är 30 bast ). Han ÄR bra, men jag är inte så säker på att han vinner - igår tyckte jag Erik var bättre dessutom! Danny är ju otroligt charmig och söt - för mig påminner han inte om Ola, endast att båda är blonda. Ska nog med försöka rösta på tjejerna nu...ändå, eftersom de verkar ryka annars.

• smultronbubbla

Hur gammal är Markus egentligen?

• Betty2

smultronbubbla: 23 år tror jag. Det var väl det han fyllde förra veckan när de firade hans födelsedag. Skall kika på Idol-sajten...

• Betty2

sussu85: Hann inte se ditt inlägg. Då var det ett år mer än jag trodde, och de har glömt uppdatera hemsidan när han fyllde år.

• Sussu85

hehe.. jo jag har själv märkt att dom inte uppdaterat på hemsidan att han blivit ett år äldre.. hade han varit 23 så hade han ju gått i min stora systers klass i grundskolan å de gjorde han ju inte.. utan är ett år äldre henne..

• BabyJia

Tycker inte att de e lika roligt me Markus, för som Daniel sa, att man räknar me att han gör bra ifrån sej. På en person som man typ tar för givet gör bra ifrån sej, så e de ju inte så spännande. Me dem andra så händer de ju mycket, nya sidor som kommer fram å de märks mer att dem utvecklas. Men ja, me han har jag förstått de som att han har vart likadan genom hela tävlingen hittills.

• dio

Men ska inte en som klarar alla utmaningar galant och sjunger jättebra vara den som vinner istället för någon som är bra ibland men oftast inte håller måttet?
    Marcus är bra, varenda gång!
    Den kan jag inte säga om nån utav dom andra, möjligtvis Felicia. Men hon har inte samma utstrålning som Marcus

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Loren

BabyJia: Precis, känner så jag med. Blir lite trist nästan, men visst - han är bra. Menade alltså att jag är 30, om inte det framgick, inte Markus Men någon skrev innan att 30-åringar (typ) gillar Markus, så jag spann vidare på det.