Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Pyff
Håller med dig fullständigt, fast sitter ändå fastklistrad varje fre
ja fame factory var toppen.. där fick man se hur dem utvecklades pga sina lektioner.. man fick en hel annan känsla..
Ja, fame factory var bättre, absolut!
Men säger som "elegi", sitter vid tv:n ändå...
fast fame factory hade mesigare artister tycker jag, mer schlagerstil liksom, idol är lite hippare
JO, jag tittar alltid varje fredag nu också. Men det tog 3 säsonger innan jag började tycka om det, såg varken 1:a eller förra säsongen - just för att jag tyckte det var så B jämfört med FF.
Blunda:
Kan ju berott på att Bert bara var UTE efter schlagermaterial...
Det som är bra med Idol är ju att alla får uppträda varje gång!! I FF var det ju bara några varje vecka...trist!
Nennasus:
Ja, men å andra sidan fick man se de flesta sjunga flera gånger i veckan, då det gick mån-fred med sångövningar m.m. + finalen på helgen.
Håller med lite här...tyckte oxå om FF de säsongerna som det var mitt i veckan men inte lika mkt när det bara var som idol på helgen..
Anledningen till det är ju att man inte lär känna dem så bra...
Så det e nog mer sanning än de flesta vill erkänna att det e mkt personen folk röstar på...o utseendet för många fjortis tjejer!
Men ju fler som åker ut i IDOL, desto längre låter får de ju sjunga. Och sen mot slutet sjunger de ju till och med flera låtar, om jag inte minns fel.