• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • elegi

Pyff
    Håller med dig fullständigt, fast sitter ändå fastklistrad varje fre

• Tinkerbellan

ja fame factory var toppen.. där fick man se hur dem utvecklades pga sina lektioner.. man fick en hel annan känsla..

• Carisma95

Ja, fame factory var bättre, absolut!
    Men säger som "elegi", sitter vid tv:n ändå...

• blunda

fast fame factory hade mesigare artister tycker jag, mer schlagerstil liksom, idol är lite hippare

• Pyff

JO, jag tittar alltid varje fredag nu också. Men det tog 3 säsonger innan jag började tycka om det, såg varken 1:a eller förra säsongen - just för att jag tyckte det var så B jämfört med FF.

• Carisma95

Blunda:
    Kan ju berott på att Bert bara var UTE efter schlagermaterial...

• NennasuS

Det som är bra med Idol är ju att alla får uppträda varje gång!! I FF var det ju bara några varje vecka...trist!

• Carisma95

Nennasus:
    Ja, men å andra sidan fick man se de flesta sjunga flera gånger i veckan, då det gick mån-fred med sångövningar m.m. + finalen på helgen.

• Maddevg10

Håller med lite här...tyckte oxå om FF de säsongerna som det var mitt i veckan men inte lika mkt när det bara var som idol på helgen..
    Anledningen till det är ju att man inte lär känna dem så bra...

Så det e nog mer sanning än de flesta vill erkänna att det e mkt personen folk röstar på...o utseendet för många fjortis tjejer!

Mina ♥ ♥ J & V
  • ming

Men ju fler som åker ut i IDOL, desto längre låter får de ju sjunga. Och sen mot slutet sjunger de ju till och med flera låtar, om jag inte minns fel.

Kossan af Svammel