Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
japp... och det var helt rätt personer!
Åkte snäckan ut igår????????? *förtvivlad*
ja blir galen..vill ha ut cissi o blir lika besviken var gång hon e kvar..gggrr
Japp snäckan åkte, och han var inte bra igår tyvärr, todde han skulle fixa det bättre.
Ja tyvärr är Cissi kvar, hoppades in i det sista att hon skulle få åka igår men inte då......
Theresa1: Jag har oxå tyckt att Snäckans röst är väldigt lik Pearl Jam-sångaren, och tyckte därför att det var osmart att välja en av deras låtar... Det blev liksom mer "Sikta mot stjärnorna" över det när han har så lik röst, tyckte jag. Tror att det kan ha gått bättre om han hade valt en rocklåt där hans röst blev mer unik.
Jag tror förresten oxå att det blir Danny och Markus i final.
Annars kommer jag bli väldigt förvånad.
Att man inte röstar på den som är sämst beror ju mycket på att man måste följa original-programidén/reglerna. Det är väldigt hårt bestämt hur allt skall gå till i Idol-program världen över. Därför får vi t ex inte heller veta vem som har fått flest röster, osv.
Snäckan i "Higher" är bara bland det absolut bästa jag nånsin sett/hört!!!!!!!!
Jag ryser då jag hör det!!
Kolla in på hemsidan idol om ni inte minns det eller har glömt.......
det är GRYMT bra!
Om jag törs tippa vilka tre det blir som är kvar längst så tror jag det blir
MARKUS
DANNY
FELICIA
Vad tror ni?
Nån mer som nästan DÖR då snäckan sjunger "higher"??
han har en något märklig attityd-ja.men rösten är fantastisk!
Han har vi nog inte sett/hört nog av-han kan sjunga i vilket rockband som helst!
ja,säkert Felicia-men hon är bland det TRÅKIGASTE jag sett i Tvhistoria!!!!!!
ebben: Agnes är sneppet tråkigare faktiskt