• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • millabobby

vilka tider och dagar är det öppet på elvan och vad är det någonstanss kram

• Emelle

På Tisdag hänger jag och min föräldragrupps-kompis med på sångstunden på Elvan!
    Vilka fler är det som ska gå dit??
    Vore kul att mötas så kan vi ju ha sällskap!
    Var det klockan tio?

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • väduren82

Jag vet bara tisdagar kl 13:45 sångstunden alltså och det öppnar kl ett till fyra!

• ShootingStar

Min Alicia var också sen med tänder, fick första runt 11 månader. Men sen vet jag en tjej vars son hade 8 tänder innan han va halvåret. Så det är väldigt olika. Alicia har kommit upp i 4 tänder nu, men nu verkar det stå stilla...

Sångstunden på elvan, är det bara för barn upp till ett år? Eller för alla... Tjejan har ju redan hunnit bli 14 månader...

• Lena1976

Elvan öppnar kl 9 men sången börjar kl 10 det är på tisdagar för barn 0-1,5 år

• Emelle

Tydligen är Elvan stängd på Tisdag...
    Men Liten & Stor. När har de sångstund?
    Är det varje dag vid tio som det varit förut...eller är det annorlunda nu??

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • millabobby

var är det någonstans och vilka dagar och tider och sen har dom olika tema eller kram jag vet ju ingentiung

• Majalaja

Millabobby, kan inte dra hela listan här, men Elvan annonserar ju varje torsdag tror jag det är i VT under "Kyrknytt". Så där kan du se vad som händer. Liten och stor har bebisstund tisdag eftermiddag och sångstunder även på måndagar och fredagar, men då för alla åldrar (börjar kl 10).

• Mr o Mrs H

Så då var man västerviksbo igen då

Vi var på liten& stor idag, sångstunden var nån gång mellan halvtvå och två, T skrattade så hon nästan kiknade ett par gånger, jättekul:)

Mamma till T, född maj-06
  • Odine

Hejsan hallå!
    Idag ska dottern min klippa sig dårå hos en frisör för första gången, hoppas det går bra :)

Innan har bara jag klippt henne så :P

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤