¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Idag är jag less på butiksutbudet i den här stan.
Skulle vilja köpa något nytt snyggt att ha på mig när vi ska till Stockholm om några veckor. Men det finns ju knappt inga mammakläder att handla i den här stan. AAAAAAAH!
Hoppas jag hinner till Kalmar en sväng i helgen när jag åker neråt, annars får jag gå ut i mina vanliga jobbarkläder. Blä!
Fler klädbutiker till V-vik. NU!
Vet ni....min lilla tjeja har fått två tänder längstfram i underkäken....Hon e´3½ månad.....hjälp....
nån mer som har barn vars tänder kommit så här tidigt....???
Jag har varit på sångstund på elvan en tisdagseftermiddag.
Mysigt!
Fast Oscar sov hela tiden.
Blir nog roligare om ett par månader när han är lite större.
cid- vill ha en tripp trapp.
Men tack i alla fall.
Måste bara säga att et är KUL när det är liv i tråden.
Vissa dagar händer ju NADA här ![]()
Lena: i min släkt är vi sena med tänder och Axel var inget undantag, var väl närmare ett år när han fick. Men en i min förra föräldragrupp hade en dotter som fick vid 2-3 månader har jag för mig...
millabobby: klart du kan komma på bebissången! 7 månader är en perfekt ålder, då förstår de så mycket mer av vad som händer än de riktigt små!
hem.bredband.net/barrytheblade/Oscar-Veckopeng-DVSD.mpg
Oscar har redan börjat diskutera veckopeng med pappa..
haahah
Se o njut!
Jullan: okej....för det är lixom samma modell fast den ser lite annorlunda ut, men samma funktion med flyttbar "sittbräda" och "fotbräda" och med en sån bygel som man kan ta bort när barnen bli större....
Om det är nån annan som är intresserad så är det bara att hojta till.... Kan lägga ut bild i galleriet om nån vill se...
hello alla.... min tös håller på att få tänder och hon är 5 månader,gnäller som sjutton ibland på kvällen :(
babysången på elvan är mysig och fika efteråt *ler*