• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Emelle

Ja jag skulle kunna tänka mig att gå på Tisdag em till L&S!
    Någon som hänger på??

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • Emelle

Ok, kul!
    Är det några "kändisar" i er grupp?

• sunzhine

Nu ska jag o stora tjejen ner med lillasyster o få hennes första spruta. Inte klokt va tiden springer iväg, redan 3 månader. Hoppas hon inte blir allt för hysterisk för vi ska försöka få storasyster att inse att det inte är så farligt med sprutor, hon är nämligen livrädd o vill inte ta 6 års sprutan nästa år...

Ikväll bär det av på släktträff, sambons kusin fyller år o då blir det partaj, kommer va en trött o mammig/pappig liten bebis som alla ska klämma o känna på men det ska nog går bra

• Emelle

Hej.

Nu har vi varit på BVC och vägt Max.
    Han väger idag 4190g.
    Har gått upp 400g senaste veckan alltså!!
    Helt ok!
    Tyckte väl att han fått bullkinder

• Marie med två barn
    sunzhine -

Hur gick det på bvc idag?
    *Carpe Diem*
  • Marie med två barn
    Odine skrev 2006-10-18 08:42:37 följande:
    Hejsan hallå!Idag ska dottern min klippa sig dårå hos en frisör för första gången, hoppas det går bra :)Innan har bara jag klippt henne så :P
    Hur gick det hos frisören? Antar att jag får se resultatet imorgon!
    *Carpe Diem*
  • sunzhine

Marie- Jo tack det gick bra på bvc, Emma väger 6 kilo nu o är redan 61,5 lång... Jezzie tyckte, som många andra barn, att rutchkanan är en hit därnere men hon va me in som stöd när lillasyster fick sprutan. Och som tur va så va Emma tyst o sa ingenting när hon fick sprutan så förhoppningsvis blir Jezzies sprutfobi lite mildare nu

Men på kvällen däremot var Emma jättekinkig o sov under hela släktträffen med Jockes familj o somna direkt när vi kom hem o har väl varit vaken 2 timmar idag, så nog blev hon påverkad av sprutan... Middan va jättetrevlig igår men alla saknade Jezzie som inte kunde vara med.

Usch vilket höstrusk, har faktiskt inte tagit mig ut idag, jag som brukar va ute o gå 1-2 timmar om dan minst, men idag fanns ingen ork, har blivit massa städ o pyssel med kort istälelt eftersom Emma bara sover o sover... Får väl ta igen promenaden imorgon istället.

• ShootingStar

Hej Alla!

Idag har vi äntligen fått hämta våran nya fina bil!!! Känns riktigt bra att slippa behöva ta bussen jämt. Så imorgon ska vi köra en premiärtur till Linköping å kolla lite! Kanske borde jag ta körkort nu oxå, men tur att sambon har iaf.

Vilket regn och rusk vi har idag... Hoppas det blir lite trevligare imorgon!

Va ska alla göra i helgen? Nåt skoj?

• Lena1976

Usch vilket väder.....ösregn..bara att inse att hösten o vintern är på gång....

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤