¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Busfabriken låter ju urskoj, har dom ingen kväll när vuxna får "leka" där ![]()
Det är helt ok för vuxna att leka där
Nu hade ju jag Max och gick och bar på honom strösta delen av tiden, Men Magnus lekte med barnen så han vart helt slut!! ![]()
Vi ska till Bus-fabriken snart med eleverna i skolan. Ser fram emot det. Även om jag nog inte leker så mycket med dem där och då. Har ju blitt lite rundare om magen.
I helgen var vi på "Annas profylax"-kurs i Kalmar.
Det var jättebra! Vi känner att vi fick mycket tänkvärt med oss hem att fundera på + massor att träna på: andning, avslappning och massage.
Har nån av er gått kursen eller kört med profylax under förlossningen?
Jag är nyfiken på hur folk upplevt det in action.
Fjanten, jag läste och övade en del profylax innan min förlossning, från boken Innan du föder av Anna Wilsby. Fungerade jättebra trots att jag inte hann läsa ut boken innan det var dags att föda...kanske var det på grund av andningen som jag höll på att inte hinna in - tyckte helt enkelt inte att det gjorde särskilt ont och kunde inte ana att det var så nära! Min första förlossning var det mer "ajajaj-metoden" som gällde, dvs att jag skrek i stället för att andas, och det gjorde mycket ondare kan jag säga!
Hej på er alla! jag e ny här på"FL".!!?
jag var igenligen ute för att hitta en pappa sida men så hitta jag den här sidan. Å här fins i stort sett alla kategorier. jag e varannan vecka pappa med barn som e 8-12 år. så det skulle vara roligt å snacka med pappor om ditt å datt mammor också! så fråga va ni vill!! de e lite svårt å komma in i det här. jag e ju ny! Ps: ett tips inför julen! på Liseberg har dom en julmässa å den e värt ett besök det e mycket jul där var enda träd å böske e belyst,för barnen e det ett minne för livet det kann jag låva.
Hej alla ;) känner ni någon som är arbetslös och är inskriven på arbetsförmedlingen och vill praktisera på Gaptec-plastindustri så säg till ;)kan leda till arbete!
väduren, vad är det för typ av jobb?
plastindustri,man bygger saker av glasfiberplast ;)
Bl.a floatingtankar om du har hört talas om det?