• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Majalaja

Måste bara fråga, är det någon som har gått på syskonsim? Funderar på att anmäla oss till babysim nu, åtminstone vill vi att Nils går. Men det vore ju kul för Axel att få vara med också. Är bara rädd att det blir lite rörigt för de mindre barnen med en massa stooora barn i bassängen!

Erfarenheter, nån?

• Emelle

Vi bestämde oss nyss för att vi ska åka till Linköping och gå på BUS-fabriken med barnen i morgon.
    Är ju skitväder här, så det är ju inte roligt att åka ut till stugan eller vara ute överhuvudtaget.
    Magnus har en kompis som nyligen varit där med sin familj och dom tyckte det var roligt!

Någon av er som varit där? Och vad tyckte ni om det i så fall?

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • Marie med två barn

Imorgon ska jag på 40-årsfest! En arbetskamrat fyllde år i veckan. På eftermiddagen ska min son dessutom på barnkalas, så det blir fullt upp. Min man jobbar till kl 18, så nån hjälp kan man väl inte förvänta sig heller.

*Carpe Diem*
  • Emelle
    Marie-
    Var glad att han kommer hem vid 18 i allafall.
    Det skulle jag vara sååå glad för om min karl gjorde varje dag...han ligger ju borta alla vardagar och är bara hemma om helgerna!
    Hoppas festerna blir roliga!
  • Ankan217

Emelle: Har ni varit på BUS-fabriken nu? Hur var det? Var det nåt för en snart 3-åring att åka på? (han fyller 3 i mars)

Fanns det mycket att göra där?

Hoppas ni hade kul!
    Ha det så bra!

• Emelle

Hemkomna nu!!
    Jättekul var det för barnen. Rekommenderar vi.
    Våra barn som är stora orkade inte ens vara kvar i tre timmar.

• Jullan84

Busfabriken låter ju jätteroligt!
    Synd att Oscar är lite liten för det än.
    Får vi föräldrar också leka?
    studsmattor är ju bara föör roligt.

• Lena1976

Igår fredag åkte ja o gubben till Bryggaren för o dansa lite då vår dansklubb hade träff....så kul att få komma hemifrån lite..

Morfar o mormor var barnvakt....gick hur bra som helst

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤