• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • väduren82

vi har tripp trapp till tösen och visst och hon börjar sitta stadigare nu! vi köpte våran på Janne banan för ca 950 kr!

• Lena1976

Väduren82

Sikken otur....idag kostade stolen 699:-

• Majalaja

Va? Var det verkligen en "äkta" Tripp Trapp då? Har inte sett den någonstans för under 1300 kr, åtminstone inte om man vill ha den med bygel...och då har det varit rea. Tror den normalt ligger på 1500-1600...en Stokke, alltså!

• väduren82

hihi ok vi köpte märket segr

• Nellisen

vinkar till alla och önskar att det inte är så mörkt. Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man ska åka hem....nästan så att man blir lite deprimerad. Ljusterapi ska ju vara bra har jag hört. Hem och tända alla lampor är ju inte ett alternativ, måste ju tänka på miljön

Ett glas rött vin o lite choklad hjälper nog!

• väduren82

ja choklad hjälper till mycket när man är deppig *ler*

• Lena1976

Majalaja

Vet inte vad det var för märke men det var med bygel den kostade 699:-

Hockus Pockus kostade 795:-

• Emelle

Jag tycker att kvällarna är bättre nu när det är mörkt ute.
    Mysigt med levande ljus och lampor i alla fönster.
    Men jag tar gärna ett glas vin iallfall om nu någon bjuder

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • väduren82

föresten så kostade stolen 700 men med dyna blev det ju 950 kr ;)

• burtok

Lena: Vi har Ikeas vita plaststol, ANTILOP heter de... Är jätte bra med inlägget man kan köpa till när barnet är litet och lätt att ta med när man skall bort till någon... Mitt tips är att köpa bordet till för 49:- Enligt mig är det guldvärt... Dels så för barnet extra stöd av den samt att den kommer lite längre bort från det riktiga bordet som det alltid finns farliga saker på.. samt att när man är borta kan barnet banka hur mycket den vill på sitt bord utan att man behöver skämas att det ska bli mäsken på någon annans bord... Vår dotter är som sagt 7,5 mån nu och vi har inte behövt någon annan stol än och vi har inte tagit bort inlägget än heller... Så den håller nog ett tag till. Vi har funderat på att köpa en tripptapp senare när hon växer ur denna...

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤