¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Nyss hemkommen från en dag på IKEA, håller på att fixa till i huset som vi ska flytta till inom snar framtid.
Det är sååååå mycket jag vill ha där.
Lena 1976
Träningsvärk1 har jag spanat på lite. Ligger nära och bra från där jag bor. Ingen ursäkt att inte gå då
Har de ett gym? Fick uppfattningen av det lilla jag har hunnit kolla att de bara har klasser.?? Tränar du där?
Tack för tipset
Nellisen, är du intresserad av gym finns ju Nautilus också, då får man simma på samma kort.
Annars tycker jag både Träningsvärk1 och Tjust Rehab är bra, den förstnämnda har bara klasser medan Tjust Rehab har både och. Kolla på deras hemsida: www.tjustrehab.se
Hej alla!
Imorgon ska jag på inskrivning på mvc!
Jag skulle gärna vilja göra ett ul då, för att kolla att allt är okej å så med lilla pyret. Men är det någon här som fått ul eller vul på inskrivningen? är det i så fall barnmorskan eller nån annan som gör det? Jag vill ju så gärna veta att allt är okej, är ju så långt till stora ul. Kanske beror lite på barnmorksan oxå... Jag ska till Bettan, hade henne sist oxå.
Ha det gott!
Shooting: Jag har också Bettan och nämnde att jag hade haft lite bruna flytningar, och VIPS så fick jag en tid för UL!
Jg gjorde mitt i vecka 11 tror jag det var, så jag fick vänta lite men det var bara för att jag skulle kunna göra ett vanligt UL istället för ett VUL...
Lycka till på inskrivningen! Visst är det märkligt hur kul man tycker det är även att det är andra gången?!
Är det någon som vart nere i stan o kollat på barnkläderna de säljer på bryggaren?
Är det något billigt o fint?
Något man orkar gå ner till stan för?
Är väl sista dagen i morgon..
Jullan84:
Har du inga ärenden ändå till stan, kan du nog strunta i att gå för de klädernas skull. Jag har viserligen inte varit där denna gång, men det brukar bara vara skräp.
Ha en bra dag.
jullan- Vi var nere på bryggaren igår och kikade och det var som ankan säger, bara skräp, tog inte mer än 5 minuter att gå igenom.
jullan - Det är bra skräp på bryggaren, å hittade man något som inte var helhemskt så var det "dyrt", eller med andra ord samma priser som hm eller lindex. Jag förstår inte varför billiga barnkläder måste vara fula!?
Jahopp, nu ska jag iväg till mvc då å tjata om ett ultraljud!
Sen ska jag iväg å bowla lite senare! Har jag inte gjort på typ evigheter så det lär väl gå åt f*n....
Over and out!
Tack alla.
En fråga till.
Har försökt rita av oscars fötter o händer men dom är ju inte stilla en sekund så är inte så lätt.
Tänkte göra färgavtryck i stället..
Någon som vet vart man kan köpa tjock kladdig målarfärg?
Vore ju bra om den inte var giftig med. I fall man missar någon prick när man tvättar bort det, o så stoppar de händerna i munnen....