• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • cid

vi har en tripp trapp liknande stol till Isak men tycker den är så klumpig. Men som ni skriver är dom ju svåra att använda ner barnen är väldigt små. Tänkte köpa nån annan stol nu, Isak är ju så duktig, finns ingen mening att ha en sån stol till honom känns det som när han kan sitta på en vanlig stol. IKEA har ju barnstolar som är som vanliga stolar...
    Angående dyra dynor att köpa till så tycker jag det är helt meningslöst! Räcker ju att ta nån liten filt eller handduk och vika ihop och lägga bakom/runt.

Idag var jag och handlade (som vanligt) skulle vara ekonomisk och så och inte handla nåt jag inte skulle ha egentligen. Det gick jättebra ända tills jag kom till kassan. Där är det nån idiot som har ställt en HEL PALL med skumtomtar! Så det blev en låda sån....usch....vet hur fort den kommer ta slut men det vågar jag nog inte erkänna....

• väduren82

Ikeas barnstol är också bra,den har svärmor hos sig till Nattis och vi ska köpa en sån så hon kan sitta hos mormor också *hihi*

• Jullan84

Majalaja

Oj är Stokke stolarna så dyra?!
    Då fick vi den billigt.
    Mormor har köpt en begagnad, men mycket fin till Oscar som han ska få i julklapp.

• Löken

Jag har kikat in länge i tråden.....*vinkivink*

• Emelle

*vinkar till löken*

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • Nellisen

Fråga!

Var ska man gå och träna här?? Vilket ställe är bäst om man vill kunna variera sig lite. Typ spinning, bodypump...gym eller andra typer av klasser??

Har legat på latsidan nu sen vi flyttade hit, tyvärr börjar det kännas på byxorna Måste komma igång nu!!

• Lena1976

Nellisen

Kan varmt rekomendera träningsvärk1...massor att välja på o inte så dyrt...

Tjustrehab finns oxå med där är det dyrare

gå in o kolla på www.traningsvark1.se/

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤