• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Marie med två barn
    Jullan84 skrev 2006-11-02 22:14:40 följande:
    Någon som fått brev från Du & jag -klubben (barnklädesklubb)?Är någon medlem där?djf.dts.se/index.asp
    Jag har varit med i D&J sedan min son var liten, han är nu 6 år. Fast nu har jag gått ur. Jag tycker att det är fina kläder, fast ibland har det varit lite dyrt i förhållande till vad man får. Men det är kul att ha kläder som inte "alla andra" har.
    *Carpe Diem*
  • Lena1976

Jullan 84

jag har oxå fått brev....men ja vet inte man vill jju gärna se kläderna live....

• Nellisen

Tusen tack alla som har välkomnat mig hit! Nu är jag glad igen
    Vill också gå på fest!!!! Är det någon som bjuder in??

Fast julmässan på Gränsö kanske också rockar??

Trevlig helg allihop!

• Marie med två barn

Vi ska troligtvis till Gränsö idag på julmässan. Om bara min kära man kommer hem skapligt tidigt. Han håller på och ta upp sin pappas båt. Känner jag honom rätt så åker våran upp också av bara farten och då lär väl hela dan gå innan han är klar.

*Carpe Diem*
  • Nellisen

Marie med två barn

Då kanske vi ser varandra där ute på Gränsö. Det är jag som går omkring med en demonstrationsskylt som det står "ENSAMHETEN SUGER" och ropar: JAG VILL HA VÄNNER! JAG VILL HA VÄNNER!!! och minst 20m bakom mig går min man alldeles röd i nyllet och skäms för mig

Nej då riktigt så desperat är jag inte.."garv"
    Hoppas din man kommer hem i tid så att ni kommer i väg o får lite tidig julstämning!

• väduren82

Hallå alla glada ;)
    Nellisen: jag är i från stan och har bott här i mina 24 år och trivs kanon,vill aldrig flytta ;)
    Välkommen hit alla nyinflyttade,härligt att folk vill flytta hit tycker jag!
    Min tös är jätteförkyld,stackarn :(

• ShootingStar

Usch, Alla helgona å bara massa läskiga saker på tv... Å jag som ska sova alldeles ensam inatt, å ute hör man barn som busar å skriker... Å på tv visar dom den dumma trailern för grudge 2. hur ska man kunna somna ikväll... Älskar ju skräckfilmer å allt sånt i vanliga fall, men inte när jag ska sova ensam...
    Får väl dyka ner i en bok å försöka stänga ute allt läskigt...

Imorgon blir det kalas för sambon som fyller 25. Så smörgåstårta å massa gott blir det allt! Har köpt så fina kläder till lilltjejan som hon ska ha imorgon. En sån kina-klänning från hm med matchande skor och hårband! Urgulligt! Å köpte ett jättefint "kalaslinne" till mig idag oxå, äntligen kostade man på sig själv något. Annars blir det ju bara barnkläder hela tiden.

Jaja, nu ska jag försöka somna å kanske läsa lite!
    Ha det gott alla så hörs vi! Om man överlever natten vill säga...

• Landrover

skönt o se en fyllig och vältalad berättelse om upplevelsen med babysim Barry!

;)

=/\=

• Barry77

Ja, vi tar väl och skriver lite till... *LOL*

Det var svinkallt i luften i rummet där bassängen är... iaf idag.. fröst ihjäl.. läntade i plurret..
    Oscar gillar att bada.. men inte ligga på rygg direkt.. gillar mer bröstsimm. :)

Vi fick sjunga, och jag med min underbara sångröst... ja.. sjöng väl rätt tyst av mig.. :)

Men Men... så var det med det...

:)

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤