¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Jullan 84
jag har oxå fått brev....men ja vet inte man vill jju gärna se kläderna live....
Tusen tack alla som har välkomnat mig hit! Nu är jag glad igen
Vill också gå på fest!!!! Är det någon som bjuder in??
Fast julmässan på Gränsö kanske också rockar??
Trevlig helg allihop!
Vi ska troligtvis till Gränsö idag på julmässan. Om bara min kära man kommer hem skapligt tidigt. Han håller på och ta upp sin pappas båt. Känner jag honom rätt så åker våran upp också av bara farten och då lär väl hela dan gå innan han är klar.
Marie med två barn
Då kanske vi ser varandra där ute på Gränsö. Det är jag som går omkring med en demonstrationsskylt som det står "ENSAMHETEN SUGER" och ropar: JAG VILL HA VÄNNER! JAG VILL HA VÄNNER!!! och minst 20m bakom mig går min man alldeles röd i nyllet och skäms för mig
Nej då riktigt så desperat är jag inte.."garv"
Hoppas din man kommer hem i tid så att ni kommer i väg o får lite tidig julstämning!
Hallå alla glada ;)
Nellisen: jag är i från stan och har bott här i mina 24 år och trivs kanon,vill aldrig flytta ;)
Välkommen hit alla nyinflyttade,härligt att folk vill flytta hit tycker jag!
Min tös är jätteförkyld,stackarn :(
Usch, Alla helgona å bara massa läskiga saker på tv... Å jag som ska sova alldeles ensam inatt, å ute hör man barn som busar å skriker... Å på tv visar dom den dumma trailern för grudge 2. hur ska man kunna somna ikväll... Älskar ju skräckfilmer å allt sånt i vanliga fall, men inte när jag ska sova ensam...
Får väl dyka ner i en bok å försöka stänga ute allt läskigt...
Imorgon blir det kalas för sambon som fyller 25. Så smörgåstårta å massa gott blir det allt! Har köpt så fina kläder till lilltjejan som hon ska ha imorgon. En sån kina-klänning från hm med matchande skor och hårband! Urgulligt! Å köpte ett jättefint "kalaslinne" till mig idag oxå, äntligen kostade man på sig själv något. Annars blir det ju bara barnkläder hela tiden.
Jaja, nu ska jag försöka somna å kanske läsa lite!
Ha det gott alla så hörs vi! Om man överlever natten vill säga...
Nu har vi badat på Babysim.
skönt o se en fyllig och vältalad berättelse om upplevelsen med babysim Barry!
;)
=/\=
Ja, vi tar väl och skriver lite till... *LOL*
Det var svinkallt i luften i rummet där bassängen är... iaf idag.. fröst ihjäl.. läntade i plurret..
Oscar gillar att bada.. men inte ligga på rygg direkt.. gillar mer bröstsimm. :)
Vi fick sjunga, och jag med min underbara sångröst... ja.. sjöng väl rätt tyst av mig.. :)
Men Men... så var det med det...
:)