¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Barry77: Vi går oxå på babysim. Fast vi var inte där idag pga att dottern är förkyld... Men vist är det roligt att se hur glada de blir i vattnet.. Vår dotter gillar helelr inte att vara på rygg i vattnet...
Hej!
Grått och trist idag med. *burr*
Undra vad man ska hitta på idag...hmmm
På onsdag blir det kul iallafall.
Då ska vi träffa föräldragruppen. Nu MED bebisar! ![]()
Idag fyller Linnéa 2 år
GRATTIS GRATTIS!
Emelle Vi syns på onsdag! Ska bli roligt att se alla SMÅ bebisar
Ha de så bra alla
Grattis Linnéa!!
Och logga in på MSN snart FrogLeg!
Vi har ju inte"pratat" på eeevigheter!!
Det blir kul på Onsdag. Ser fram mot det!
Vi ska iväg o ta 3månaders sprutan... ;-(
Nils bara ääälskade babysimmet igår! Sken som en sol hela halvtimmen vi badade, till och med när hans klantmamma TAPPADE honom *skäms* så han kom under vattnet. Det var ju inte riktigt dags att börja dyka redan, men han är en tuffing...skakade av sig vattnet och fortsatte le hur stort som helst! Tur att man är en cool andragångsmamma nu, annars hade man väl haft världens ångest!
Hejsan! ja simmet är jättekul men det va lite kallare där i går :( nu är min tös ännu mer förkyld :(
Hej på er
Börjar fundera på att köpa en matstol till Tjejan....nån osm har nått bra förslag??
Vi funderar på en hockus pockus stol el en Tripp Trapp stol??
Någon som vet om dom är bra....För och nackdelar med dessa stolar????
Lena: Tripp Trapp är bra när barnet växer eftersom man kan använda den lääänge. Dock tyckte jag sådana var lite för stora åt Axel när han var liten. Han satt inte så stadigt i dem, ens med dyna. Så vi köpte en billig plaststol på Ikea i stället, minns inte vad den heter men det är den där med vit sits och stålgrå ben som finns på vartenda kafé, 99 kronor eller nåt. Den satt han bra i redan från fyra månader, med hjälp av stöddyna till en början. Först när han var närmare två år bytte vi till en Tripp Trapp, men det hade vi naturligtvis kunnat göra tidigare också.
Hokus Pokus har nog lite högre sidor än Tripp Trapp så jag kan tänka mig att även den är lite stadigare så här i början. Har dock ingen egen erfarenhet av den.
Vi har haft hokus pokus stolar till barnen den första tiden dom suttit vid bordet.
Tycker att den har varit jättebra.
Sen har vi bytt till tripp trappen när dom har vuxit ur hokus pokus stolen.
Eddie använder sin tripp trapp ännu.
Så jag rekommenderar båda ![]()