¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Jullan: ja, visst var det kul! Blev Oscar trött efteråt? Nils sov inte så länge som jag hade hoppats på efteråt men nu har han slocknat i alla fall...kanske för natten? *hoppas, hoppas*.
I morgon funderar jag på att ta en shoppingtur till Linköping med Nils och en kompis. Får se bara hur allt funkar, Nils verkligen HATAR ju att åka bil! Så jag funderar på att ta tåget i stället...men då blir det ju svårt att ta sig till Ikea
Hejsan alla!
Nu kan inte jag heller hålla mig längre... Alicia ska bli storasyster!!!
Är ju ganska tidigt än men jag hoppas allt går vägen. I så fall tittar en liten ut 9 juni! (Samma bf som Odine!)
Var bara tvungen å berätta. Helst vill man ju berätta för hela världen direkt, men nu har jag lyckats hålla mig en månad iaf!
Å idag fyller man år oxå... hela 24 år... Tiden går för fort, känns som jag fyllde 20 nyss... Så idag blir det tårtkalas! Mums!
Ha det gott alla!
Hej!
Majalaja-
Det är inte alls svårt att ta sig ut till IKEA om man tar tåget.
Det går jättebra bussförbindelser dit ut hela tiden!
Vart var ni på babysim? Hur gamla måste barnen vara för att börja där?
Grattis Shooting! Känns bra att vi börjar fyllas på här i Västervikstråden med bebisar! Kände mig lite ensam ett tag, men nu så, nu är vi ju i alla fall tre... eller är vi fler?
Idag är mitt humör INTE på topp....har suttit och beställt studielitteratur för 1600:- och så ser jag på orderbekräftelsen har jag har beställt en bok FEL....har beställt en e-bok istället för en vanlig.... INTE ROLIGT! Tur att sambon och sonen inte är hemma då hade dom nog fått ta emot både det ena och andra...
Usch sitter här helt gråtfärdig nu, jävla skitböcker, skitadlibris och skithormoner!!!!!
JAAAAAA!
Hittade ett telefonnr. efter mycket letande till adlibris och dom fixade min beställning med en gång! Nu kan jag vara lite glad igen!
shootingstar:grattis till bebben i magen ;)
Emelle: vi var ute vid Getrudvik och barnen måste väga minst 4 kg för att få va med och helst vara minst 6 veckor gamla tror jag.
det kostar 1000 kr för 8 gånger och man badar ca 30 minuter ;)
Haha måste bara skriva ner vad ANgelina och jag prata om för 10 min sen :)
Angelinas funderingar om fåglarna!
A: Mamma när kommer fåglarna tillbaka?
J: Dom kommer tillbaka när det blir varmare här igen.
A: Ja men varför flyttar dom?
J: Dom kanske inte tycker om kylan här, så dom vill vara där det är varmare.
A: Men mamma har dom hus där då?
J: Ja det har dom nog skulle jag tro.
A: Men mamma om jag köper en jacka till fåglarna tror du att dom vill stanna kvar då?
J: Haha jadu om du hittar jackor till fåglar så kan vi juh ta och fråga en fågel eller hur?
A: Jaaaa!! Kan jag och Adde köpa jacka och mössa till fåglarna så kan dom stanna här! :)
Hon e för rolig hon ibland min tösa :P
grattis madde
Hej, hej är ny här på tråden, men blev också sugen på att vara med att prata om allt möjligt.
Önskar alla en bra dag och hoppas vi slipper något mer oväder.