• C r e d o

jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!

• Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
  • C r e d o

Odella:

Ingen hemlös eller hungrig??? Ojdå, du behöver nog läsa på...

• aktuelle

Nanashi : bra att veta vad som kan komma att gälla ifall jag inte får ngt jobb.

• TroHoppOchKärlek

Man kommer inte iheller kunna vara hemma med sina sjuka barn eller då man själv är sjuk, man kommer att förlora en sådan stor summa att det inte längre blir möjligt, förutom för de rika.

• Odella

Mingos; Jaså? Du tror allvarligt att det kommer bli färre hemlösa vid maktskifte? Med sänkta bidrag och ingen garanti till nya arbeten?

• Trynträ

Att folk är hemlösa är väl ofta för att de inte klarar av att bo i egen lägenhet eller i ett övervakat boende. Jag har svårt att lida med hemlösa om jag ska vara ärlig. De kan få hjälp om de vill. Det lär väl knappast bli nån skillnad på den fronten med en borgerlig regering.

• C r e d o

mamma 85a:

Ha, ha, ha, MYSGOS lixom, var det en pik på mitt nick??? Roligt i såna fall... Ja, Göran var inte särskilt nöjd. SKulle inte jag heller varit.

• Lullis

Ang. sjukvården i USA. Här är sjukvården FANTASTISK och väldigt personlig. Människor här är lyckliga och positiva. Här går det att tjäna pengar, spara pengar och konsumera, även för en "vanlig arbetare". Tror inte på ett bidragssamhälle, jag tror att människor skulle må bättre av att kunna välja själva och inte styras av staten. Grattis Sverige till systemskiftet!

• mammapuh

Trynträ!

Håller delvis men inte helt! För nog kommer det bli sämre för de som är hemlösa idag som hade kunnat få hjälp!

Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!