• C r e d o

jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!

• Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!
  • Jessica24
    Mingos
    Väntar fortfarande på svar från dig.
  • vadskajaghetadå

jösses göran person är ju överlycklig!
    tro jag det!

• C r e d o

Odella:

Kan komma med ett långt och utdraget svar i morgon, pigg och glad. Just nu kommer jag knappt i håg om jag röstade blått eller rött...

• mammapuh

Lullis!

Jag antar att de som jobbar på McDonalds också kan försörja sina fruar och barn på EN inkomst???

• aktuelle

Mingos : men politik påverkar en hel del när man lever på marginalen :( känns jobbigt för alla politiker är rika som troll, så äre.. ingen av dem förstår sig på att vara fattig..

• C r e d o

Jessica 24:

Därför att inget du/ni säger stämmer överens med alliansens politik. För mig är era argument det samma som att jag skulle säga att Göran Persson och Hitler måste vara en och samma person. Överdrivet och långsökt.

• C r e d o

Alla politiker var inte politiker från början utan många var som du och jag, vanliga svenssons. Så aktuelle, jag håller inte med. Sista inlägget...

• musli

mammapuh, när borgarna tog över makten sensast så var sverige redan inne i en lågkonjunktur, såg nån siffra tidigare om att när de tog över förlorade 150 personer per dag sitt jobb, strax innan de blev av med makten så fick 150 personer per dag ett jobb... borgarna körde inte sverige i botten, det var redan gjort när de fick makten serru....

och det du sa om att en som har jobb på mc donalds och försörja sin fru??? vadå försörja sin fru? kan hon inte tjäna pengar hon också? nu pratar du ju som på 50-talet...

//heavy metal-mamma...
  • vadskajaghetadå

men gud att han inte skämms!

varför har han fått representera sossarna??? detta var ju hans dröm, kolla på han!!!! på 4:an....

• aktuelle

Mingos :politikerna är gamla, de har jobbat länge och har haft ett jobb, de köper hus och har städhjälp... tror du verkligen de kan relatera?

Svar på tråden jaaaaaaaaaaaaaaa! grattis till alliansen!