• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

B*R*A*V*O Havssol!!! Fin ökning idag!!
    Är det dags för ett test snart?
    Många kramar och lyckönskningar!!

• Havssol

God morgon!
    Fealin: Tack så mycket , men har inga som helst känningar förutom att mensen verkligen är på väg. Har blivit lurad av min kurva förut så jag väntar med testandet om den inte kommer. Själv ser din kurva snygg ut, skulle kunna vara en dip!! Hoppas!

Jessika26: Dig ger jag en stooor kram, vi får kämpa vidare nästa månad och ligga i ännu mera (hur nu det ska gå till )
    Måste rusa men kollar in i kväll igen!
    Stoooora kramar och tum hållningar till er alla!

• fealin

missK: Tråkigt med en man som inte håller sig hemma när det är dags. Som tur är kommer det ju alltid nya friska månader att jobba på. Lycka till!

• jamis

Havssol: Det ser ju hur bra ut som helst!!! När ska du testa? jag tror du blir vårt nätsa plus

Jessica: Stor kram! Jag hoppades oxå för dig...

Jakey: Din kurva ser oxå riktigt bra ut!! Ska du testa snart?

Snice: Va trist med spottings Kram till dig!

fealin: det ser ut som en impl. dip tycker jag

mala78: idag borde din temp gå upp, med två pos ÄL-test Skönt att få ÄL lite tidigare än förra cykeln

FruJD: Hoppas det var en nidblödning du hade på dag 6. Sånt är spännande

Cotterpin: min lilla pergopolare Hur är det med dig idag? Hur mår du av pergon?

• snöstjärna
    jam: för att vi inte har kunnat babydansat något. Å den har varit så sen två månader innan här. Min sambo kommer hem i dag. Varit borta i 11 dagar. Å sist hade vi ju babydans innan han åkte. Vill inte missa chansen :(
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Ofir1

fealin: Japp, jag testade mej för nån timme sen. Fick ett spökstreck. Det syns pytte, pytte lite med kunde inte fastna på bild = inget riktigt streck
    Tråkigt men väntat. Jag testade ett äl test också och det var ljusare än de andra (se galleri) och det tyder ju på att det är LH och inte hcg som de reagerar på.
    Ja, denna månad har vi verkligen gjort ett ordentligt försök. Kan ju bara önska att man fick äl nångång då så att de små simmarna får nån chans (det är väl de minsta man kan begära?).

• Babynr1

Lovefool och Jessica26! Tack!
    Jag ska prova det nu! Det tog ett tag innan jag hittade era svar...denna traden bara sprutar ut medelanden kul!!!!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*