• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA

Snice: räknar man 13 dagar från den 17:e så borde det väl bli 30:e??

Nu är jag FRU!!!
  • Cotterpin

Kramar till er som fått mens!

Regält dipp idag så förhoppningsvis ÄL idag eller imorgon som det var förra cykeln. *yay*
    Och jag har verkligen träningsvärk i "nedre" magmusklerna.. Måste vara hormonerna som gör att det blir sååå ömt!

• Snice

Magda- Nej för den 17:e räknar du inte... DPO 1 är den 18:e.. och den dagen BIM börjar är dagen efter DPO 13 (alltså DPO 14 som blir dag 1 i nästa cykel om mensen kommer).

• MagdaA

Snice....hmm.....du har säkert rätt! aja, ids inte ändra bim. de får stå på den 30:e

Nu är jag FRU!!!
  • Snice

Nejdå, det är bara att stå kvar om du vill Magda! Jag tror ändå enligt din kurva att ÄL kan ha varit nån dag innan så då blir ju BIM ändå däromkring! Spännande att se hur det blir!!

Cotterpin- Ja idag sjönk ju din temp megamycket! HOPPAS verkligen att det är p.g.a ÄL för nu har du haft så många dagar med fertila flytningar och en MASSA mys ser jag!!!

• Cotterpin

Snice, visst gjorde den!
    Den "brukar" ju göra det med, antingen ÄL-dagen eller dagen innan. Men går man på hur jag mår så borde ÄL vara ikväll/inatt.

• Athena78

Usch idag gick min temp ner och jag testade minus... Hur ska man orka detta?? Man prickar in ÄL och myser både innan och samma dag, men ändå blir det inget!! Åhh jag pallar inte mer nu, jag vill, vill, vill.... Gråter

• n1ettan

Athena78-kramar till dig också. Jag fick också tantbesök idag, BLÄ! Ja, hur man skall orka vet jag inte. Ringde till gynmott, för att börja nysta i om vi kan få hjälp. Vi bor på ett litet ställe och jag vill INTE gå här, för sjukstugan läcker som ett såll. Allt slutade med att jag gick hem från jobbet, orkade inte vara kvar där. Så nu sitter jag hemma vid datorn istället.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*