• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

åH tack för era svar,tar ett senare oxå för säkerhets skull,hoppas det är posetivt,då ska jag hoppa på mannen så mycket jag bara kan.
    Tyvärr så är hös/vintern som mest för oss när det gäller arbete,båda är trötta och sega utarbetade,men vi får hoppas jag får honom lite sugen.
    Ska inte visa äl testen,för jag vet att han inte gillar det.

• pilsa

Blir gaaaaaaalen,tog ett till test,men det var svagare än det andra,känns verkligen som äl är på G,vilket ska jag lita på?
    det tunna men start posetivastrecket eller det negativa testet?
    ska jag ta ännu ett?
    puh,inte lätt detta.

• Korpan

pilsa lh-nivån går ju upp å ner under dagen, så även om den är svagare ikväll än vad den var idag, så kanske du får full pott imorgon...
    min nivå jojo-ar upp å ner minst 4 ggr på en dag..

• pilsa

Tack korpan,får se om jag tar ett till test eller om jag nöjer mig med att se det posetiva som en hint att äl är på G.
    Tack för ditt svar:)

lite OT tjejer men jag är orolig för min 7 åring,hon har haft ont i magen i 3 dagar,åkte till läkaren i morse med henne för att se så det inte var urininvägsinfektion,men det var det inte,inte heller någon bakterie.
    läkaren trodde att hon var förstoppad,men när vi kom hem lyckades hon bajsa rejält 2 gånger.
    både 4 åringen och hon lekte,sedan ville de vila och då såg jag att båda var lite hängiga,tog febern på 7 åringen hon hade 38° den lilla hade 37,3.
    vad är detta? fy,den stora brukar aldrig vara sjuk.

• skrattigtjej

hej allihopa hoppas ni mår bra

det dra ihop sej till miutt gyn besök...

det är bara 12 dagar kvar

jag kan inte köpa temp och våg förens december :-/     elle ja denna månaden senare

suckar ja som ville tempa

jag ha alltid otur.. krama om er

Emmy
  • Ofir1

Tack Thessis77 och äppelblomman för era uppmuntrande kommentarer

pilsa - Vet tyvärr inte vad det kan vara. Men hoppas det blir bättre.
    Tycker du gör rätt i att ta äl testet som en hint. Det visar sej kanske på tempen eller äl testen i morgon om inte annat.

skrattigtjej - Skönt att det närmar sig iaf. Lycka till hos gyn. Kram

• Ofir1

åhh.. vet inte vad jag ska tro. Jag har alltid sagt att "jag aldig kan tolka illamående som ett gravsymptom eftersom jag ändå mår illa hela tiden".
    Men i förmiddags mådde jag såå dåligt. Som åksjuka typ. Inte så att man kräktes men så att man får en ökad saliv produktion. Det försvann direkt när jag fick i mej lunch.
    Men grav illamående brukar väl komma på morgonen? Mitt började ca 2 timmar efter att jag gick upp.
    Ne, jag är nog bara skenis.. eller sjuk. Man kan väl ändå inte börja känna av illamående så här tidigt.

• pilsa

Ofir,visst kan du må illa redan,finns inga regler för sådant vet du,åhh,vad spännande,snart vet du.=)

• äppelblomman

Ofir1 - Håller med pilsa, allt är individuellt. Så spännande alltså!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*