• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Henriks wife - Håller med Thessis77, temhöjning och ännu ingen tant. Det är positivt!

Ofir1 - Fortfarande fin kurva, en knappt märkbar dip. Hoppas!

Jessica26 - Tänker också på dig. Bra att bestämt bebis 2007, så att tanten vet att det inte är någon idé att dyka upp.

MDJ - Några symptom? Temparna ligger högt och fint över linjen!

havssol - Så nyfiken!

Thessis77 - Stigning idag.. Idag kan man verkligen se en tydlig skillnad mot tidigare kurvor. Håller tummarna!

Babynr1 - Dip idag men vit plupp?

Snice - Ev. imp. dip igår?

Cotterpin - Vad ni har legat i innan ÄL! Har mannen fått en välbehövlig vila i en vecka nu eller?!

Jozfein - Denna väntan!

Fru JD - Stadiga tempar hos dig. När tror du du får ditt kryss?
    Jag hoppas mitt dyker upp imorn, då tempen gått upp de senaste två dagarna. Så skönt om kroppen sköter sig som den ska!

• Cotterpin

äppelblomman,
    Nja... hade han valt hade vi nog fortsatt.. men av diverse anledningar så kännes det bäst att ta en liten paus just nu.
    (bara sexet alltså! inte förhållandet )

• äppelblomman

Cotterpin - Aha, det är du som behöver vila! (Sorry om jag har lite dålig humor, är bara så glad över att det äntligen är helg och jag är ledig.)
    Visst kan det behövas en paus emellanåt, så är det hos oss med.

• Cotterpin

äppelblomman,
    Precis
    Man är ju hyffsat trött på det efter ÄL så när man väl fått den är det rätt skönt att bara kela och kramas.
    Helg ja.. en annan måste iväg ikväll och jag kan inte påstå att jag känner för det direkt mycket!
    Kommer inte hem förrän imån ju!

• äppelblomman

Cotterpin - Ha en bra kväll i alla fall!

• pilsa

Hjälp,om någon kan,tog ett äl test,tycker strecket är lika stark i färgen som kontrollstrecket,men det är mycket tunnare,vad betyder det?
    är det ett posetivt ältest??????

• äppelblomman

pilsa - Har aldrig använt Äl-tester, så jag vet tyvärr inte. Hoppas du får svar snart!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*