• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Smaragd

Håller med om att JOhan eller Cissi borde ha åkt nu, först efetr dem hade det varit Dannys tur. Men så här har det ju gått förr i Idol, tittrna tror någon sitter säkert och dessutom var ju Erik grym så säkert fick han en del röster...

• Tinzu

jag hade migrän, men började ändå att skratta
    när Danny åkte ut
    konstigt då Johan var bu och Cissi var blä.
    var nog rektionen av det

• Gäspan

Men vad bra! Danny åkte ut - min favvo. Då behöver jag ju inte se på IDOL mer

• ebben

Ja Cissi o Johan är INTE bra! Inte nånstans har de röster som håller,räcker!
    De andra har väl rätt okeja röster som kan utvecklas!
    men det har INTE cissi o johan!
    Dessutom hade Cissi jättekonstiga byxor igår!
    såg nån mer det?
    såg ju ut som att hon hade snopp eller nåt!

• Endag

Förstår bara inte hur Cicci kan vara kvar fortfarande, hon har varken bra sångröst eller utstrålning ju.

Hejja Markus.

• piffan

Skriver helt under på det "Endag" skriver om Cicci.,varken sångröst eller utstrålning finns där.

Hon eller Johan skulle ha åkt...

• Kerplunk

Hjälp! Till och med JAG är chockad! Vad fan hände?
    Nu känns det som även Markus kan ryka nästa vecka...

Det är ju Johan som ska ut. Han har ju INGET! Vem fan röstar på honom?

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • glammis

Idag är en sorgens dag. Håller med Gäspan; vad skönt, nu kan man hitta på annat på fredagkvällarna. Danny var ju bäst i hela tävlingen! Tänk nu på att rösta på Markus alla ni som gillar honom för han är nu den enda värdiga vinnaren.

• Ussen

Danny har drabbats av Ola-syndromet och Cissi/Johan av Jens-syndromet - att  människor är kul att försöka behålla de sämsta på bekostnad av de bästa. På så sätt kan man förlöjliga hela Idol-upplägget!