• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • HelenN

Hur f-n kunde Danny åka före Cissi och Johan??? För mej är det helt obegripligt! Men jag antar att de som röstar på C och J hör nåt som inte jag gör!
    För jag fattar inte hur dom två kan vara kvar fortfarande! Jag hoppas verkligen inte att fler favoriter ryker nu, nu får det vara färdigt för J och C!

• Tinkerbellan

för helvete.. danny åkte ut före cissi.. svenska folket e ju sjuka i huvet asså.. iaf dem som ringde o röstade på cissi.. sjukt ... Erik var klart bäst...

• Sömntutan
    S H skrev 2006-11-04 09:21:26 följande:
    för helvete.. danny åkte ut före cissi.. svenska folket e ju sjuka i huvet asså.. iaf dem som ringde o röstade på cissi.. sjukt ... Erik var klart bäst...
    Oj då var man sjuk i huvudet också...Men jag kanske har en liten del som är frisk eftersom jag röstade på Erik också
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • milla j

Cissi & Johan kvar...... ja det är helt ofattbart!!!!

• 87a

Jag blev helt chockad när Danny åkte ut före JOhan och Cissi!

• Tinzu

såg ni förresten övriga idolernas
    miner när dom sa "Danny"?
    fågelholkar hela högen, matluckan
    hängde ner i golvet

• eisa

Jag röstade på Johan, fast Danny är bäst... trodde han satt säkert. FAN också!!!

Men Johan var jättebra igår.

• Loren

Jamen, det är ju så att man vill bojkotta alltihopa.... Är folk helt tonöva? Ja, uppenbarligen är det så. Jag gick nästan och la mig innan omröstningen, för jag var liksom så säker på att det måste bli antingen Cissi eller Johan som åkte. Men, jag stannade uppe. Det är ju skandal. Cissi och Johahn var ju bägge två helt värdelösa igår, Cissi var nog värst. Känns lite som att folk röstar på de sämsta bara för att jävlas med idol-idén, tror det kan vara så.

• eisa

Tinzu

JAAAAA JAG SÅG!!! HAHAHAHAHAHAHAHH

Såg du publiken också?? fågelholkar där med