Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Nu känns det ju som att typ Cissi eller Johan kan vinna idol,det är ju helt sjukt!!!
Om Markus åker ut innan dom så tänker jag ALDRIG se på Idol mer!!!!!
KOM IHÅG NU SVENSKA FOLKET ATT RÖSTA PÅ ER FAVORIT!!
tycker inte heller Johan och Cissi är speciellt bra,men verkar vara en av få här som absolut inte tycker om Danny heller,smörig och småmesig är vad han är...
HEEELT otroligt hörni!
Och jag som tidigare för ett tag sen, höll på Cissi,
JAg tycker att juryn GAV FÖR LITE KRITIK till henne!!!
Danny har jag inte direkt hållit på, men det är för att jag inte gillar hans sångstil.
Han har ju Hög klass som sångare!
Cissi var snäppet värre än Johan.
Men DET VAR ILLA! båda två.
De andra är ju av en helt annan klass.
Vilka stjärnor de är!
Jag tycker de har "världsklass", faktiskt!
Felicia OUUUUU!!! Släng dig i väggen Withney Houston!
Och Eeeerik. Sånt mirakel, som de säger!
(JAg tyckte han var en fjomp i början, men fan vad han växt på alla håll och kanter, Den där ROCKIGA stilen PASSAR HONOM!
Markus. Vilket "dött" låtval han gjorde!
Det var en svacka! Trist framträdande!! (Men så kan det väl bli En gång!)
Erik Felicia Markus! Erik Felicia Markus! Erik Felicia Markus!Erik Felicia Markus!
Vilka stjärnor!!!!!
Världsstjärnor! Tycker jag! Det här måste "vara topp" för Idol!
Tror inte det har funnits den här klassen tidigare!
Det kanske blev något fel då? I och med att folk är strömlösa och sånt? Kan inte DET ha påverkat utgången av rösterna??
Det ÄR Verkligen skumt!!
Såg ni hur chockad Cissi såg ut då det var HON som fick vara kvar!
Nä, jag tror att det är något med strömlösheten och stormen "som påverkat"! Tror ni inte????
Jag kunde inte ens vara här på fl och skriva igår!
Internet strular som fan!
hastakvasta
Vi får hoppas att det var strömmen som var boven
Det verkar vara många som gillar Felicia. Jag tycker att hon är duktig, så hon förtjänar helt klart att vara kvar än så länge. MEN hon är trist och en sån man lätt glömmer tycker jag.. Typ som Agnes.. Jag vet att Agnes vann hela skiten, men hur bra har det gått för henne efteråt egentligen.. Det är MÅNGA (av de som inte tittar på idol) som inte har en susning om vem hon är ens ju... Känns lika med Felicia tyvärr. Det räcker inte alltid att ha en bra sångröst. Därför kan jag inte räkna in henne i stjärna av världsklass... än iaf..
ska fan sluta o se detta program som varit ett favoprogram hittills..va håller d på med??skicka hem en av d bästa o låta denna hemska cissi va kvar??½!!hua ligen.
Hej! Fattar inte varför Danny åkte Cissi skulle ha åkt istället, Danny var en given idol tycker jag med Bra på att sjunga utstrålning och hans mimik. Det var det sämsta som kunde hända hände ....... Nu ger jag allt på Erik efter morgon dagen.. Hoppas han vinner och att cissi ryker nästa vecka... Vad tycker ni?............
Hur f-n kan Danny ryka före Johan och Cissi...??????