• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Sömntutan
    Twilight skrev 2006-11-03 23:56:33 följande:
    Sömntutan: Ja alltså, jag ger mig inte, spelar ingen roll hur dåliga argument jag har Japp, det gör vi... Tror till o med att jag är lite kär
    *skratt*, du också. Jag sa till min man förra veckan att om jag inte vore gift och hon inte hade flickvän så hade jag fan lagt in en stöt. Denna tjej har verkligen tagit en liten bit av mitt hjärta. Jag kan inte se den fula tjej som alla snackar om, jag ser bara en underbar tjej som är sååå härlig...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Mia888

Aldrig gillat henne ska det stå, blir lite ivrig ibland.

• Status Mamma

Twilight: Vad??? Varför är jag löjlig nu för?  Vad har jag gjort dig?

• Status Mamma

Mia888: Ja, jag undrar detsamma. Var helsäker på att Cissi skulle åka ut ikväll och att Johan skulle hänga löst.

• Örnen76

Hmm.. Det blir nog inte en tjej som vinner i år i alla fall... SKulle bli förvånad i så fall...

• Status Mamma

Cissi rör ju knappt på munnen när hon sjunger och dessutom kom hon av sig idag och tappade bort sig. Hon var så allvarlig också när juryn pratade med henne, hon brukar ju alltid löjla sig och hålla på, men inte idag inte.

• Status Mamma

Näää, tror inte heller att det blir en tjej, tror Markus vinner.

• Mia888

NyfikenÖrn: Nä, tjejerna har nog inget att hämta i år. Gillade Felicia i början men tycker att hon har försvunnit i mängden mer och mer. Kommer inte ens i håg vilket låt hon sjöng. Jaja, bara Erik vinner så är jag nöjd!