• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ebben

Man MÅSTE rösta-har ni märkt det!?
    Tänk INTE att alla andra röstar!

• miss kitty

jag kan uppriktigt ha förståelse för att folk röstar på cissi, visst sjunga är hon bara måttligt bra på, men oj vad skön stil hon har
    Hon borde bli programledare eller nåt!
    tycker hon är så rolig, som igår när hon gick runt och provade gitarrer

Men Johan??? kom igen! han är ju värsta mesen, och sjunga kan han då rakt inte även om han va helt ok igår. Kommer liksom inte i närheten av de andra.

Synd som bara den att Danny åkte ut igår

• Sömntutan
    miss kitty skrev 2006-11-04 10:56:09 följande:
    jag kan uppriktigt ha förståelse för att folk röstar på cissi, visst sjunga är hon bara måttligt bra på, men oj vad skön stil hon har Hon borde bli programledare eller nåt!tycker hon är så rolig, som igår när hon gick runt och provade gitarrer Men Johan??? kom igen! han är ju värsta mesen, och sjunga kan han då rakt inte även om han va helt ok igår. Kommer liksom inte i närheten av de andra.Synd som bara den att Danny åkte ut igår
    Vad skönt med någon som har samma åsikt som mig
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • AW76

Peters kritik till Johan var precis det jag tänkte: pinsam och patetisk! Inte bara sången, utan även låtvalet

• miss kitty

Sömntutan: ja visst är hon rolig!!!
    mer Cissi åt folket

• Tinzu

då kanske det är det hon borde bli då
    program ledare, om hon skulle passa som det.

• miss kitty

Tinzu: ja, typ på nåt lite lättsamt program. Kanske ett reseprogram eller liknande.
    Kanske bollibompa..

• Tinzu

miss kitty: jo typ något sådant
    men då är nog inte idol riktigt rätta
    programmet för det

• miss kitty

Tinzu: nä, hon är ingen idol-vinnare *hoppas jag*
    men jag är ändå glad att hon är kvar i tävlingen för att hon är så rolig

• dotter04
    Tinzu skrev 2006-11-04 11:40:14 följande:
    då kanske det är det hon borde bli då program ledare, om hon skulle passa som det.
    Verkligen!!! För hon passar inte som idol06 iallfall... Skrikandes

Att Danny åkte ut före både Johan och Cissi är för mig en gåta. Förvånad Han är ju bättre än båda dem tillsammans. Men, jag tror dock inte att han hade gått till final trots allt. Men ändå. Att åka före Johan och Cissi var märkligt tycker jag. Cissi må ha en skön stil (som jag iof inte förstår mig på) men tävlingen går väl ändå ut på att man ska sjunga ok också, och det tycker inte jag att hon och Johan gör... Inte så långt in i tävlingen som de är just nu iaf. 

Hmmm det är lätt att sitta och titta framför tv:n. Är inte så säker på att jag skulle gjort det bättre själv - men iaf... Flört