Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Sömntutan: Jo men Felicia, Erik, Danny är ju tråkiga så man kan SOMNA, hellre då någon spännande och personlig med nån falsk ton.
Tror inte det bara är cissis föräldrar som ringer och röstar, tror snarare att dom som håller på cissi ringer 1 gång för mycket än 1 gång för lite som dom som höll på danny verkar ha gjort ikväll.
Status mamma: Ja hur hon kan hålla sig kvar i tävlingen men inte Danny kommer alltid att vara en gåta för mig. Hade man gjort om röstningen precis nu så tror jag inte att Danny hade åkt hem utan Cissi. Men det är ju bra att vara efterklok..
Falska toner går ju bort om man ska vara en idol tycker jag. Herregud, inte vill jag köpa en skiva men någon som sjunger falskt.
Men lägg av, hör du ofta falska toner på en skiva eller? Det
är inte så att de sjunger live på skivorna precis
Sömntutan: Ja alltså, jag ger mig inte, spelar ingen roll hur dåliga argument jag har
Japp, det gör vi... Tror till o med att jag är lite kär
Nä men kul och höra dem live och de sjunger falsk! Tror ändå att hon ryker nästa vecka så egentligen är det ju inget att hetsa upp sig för.
Men hallå, så falskt sjunger hon INTE! Vi får väl se...
Nä men de ställena hon gjorde det var riktigt illa. Men jag har aldrig gillat som idol så det är kanske därför.